Hello everybody!

În ultima vreme – nu ştiu de ce, nu mă întrebaţi – au apărut multe bloguri. Ei, bine, multe înseamnă cel mult cinci, dar pentru cineva pentru care această formă de comunicare este relativ nouă (hai, încep comentariile), cinci e un număr respectabil. Şi m-am gândit „Hai şi eu!”. De undeva tot trebuie să înceapă. Începutul mi-a luat o oră :-j. Până am găsit un nume blogului. Vi se pare simplu şi lipsit de imaginaţie? Credeţi-mă, a fost un chin:))

Şi după cum mă ştiu, îl voi abandona peste cel puţin două luni, dar voi spune că fost. Voi încerca, printre altele, să scriu zilnic, atât cât îmi îngăduie surioara mea să stau la calculator – cine nu are fraţi nu va înţelege cum stă treaba.

Ei bine… ne mai vedem!

5 răspunsuri to “Hello everybody!”

  1. Pai ce sa zic tine-o tot asa :* sa nu-l abandonezi >:D< si sa scrii aproape in fiecare zi asa o sa mai aud ceva de tine :))

  2. Aşa deci. Îţi făcuşi blog particular… Şi nu zici nimănui?

    Apropo, numele e bestial.

    • Nu voiam să spun nimănui până nu văd cum e cu chestia aia ca să apară articolele noi sus, nu jos 8-| 😀

      mersi:D

      • Ohoo, stiu cum e cu impartitul calculatorului. Da’… acu is doar amintiri, ca intre timp frate-miu s-a mutat la casa lui si… sunt singurul posesor al computerului. 😀 Dar da, stiu cum e! 😛

        Apropo, bine ai venit in blogosfera. 🙂

      • bine v-am găsit. Deşi, real, blogul meu e patetic:)). Ce dur sună. No, ideea e că nu prea am ce să scriu. Dar sunt sigură că, în timp…

Lasă un răspuns

