V-am spus vreodată…

…cât de mult urăsc duminicile? Sunt cele mai nefolositoare zile din săptămână. Timpul trece extraordinar de repede şi mă trezesc seara cu un „Ce am făcut azi?”. Ziua asta din săptămână ar trebui atent analizată de cercetători. De ce duminică trece repede şi luni trece ok? E ceva legat de cuante, aşa mă gândesc.

P.S. Cred că va mai trece un timp până îmi voi pune blogul în ordine. Sunt atâtea chestii p’aici pe care poţi da click fără să ştii ce faci… şi dacă mai poţi repara.

5 răspunsuri to “V-am spus vreodată…”

  1. 🙂 da sa stii ca ai dreptate , dar ce sa-i faci asa e duminica ..oricum in timpul scolii este foarte folositoare te asigur.

  2. Chiar asa Silvan si eu gandes la fel, cred ca duminica e cea mai plictistoare dintre toate.

  3. Aurica Says:

    auzi mai Mihaia, pe proprietara blogului o cheama Silvana 8-). nu Silvan. asa ca te am botezat si eu Mihaia, sau Miha:). cum vrei tu..

  4. Aurica Says:

    Silvana, da i accept, sau add, sau cum ii dai. dar da i ceva pozitiv, afirmativ

Lasă un răspuns

