Traume

Am aşteptat atât de mult vacanţa, ba nu vacanţa, cât mai degrabă sfârşitul şcolii, iar acum mă urmăreşte amintirea celor 8 ani şi în somn. Da, vă zic despre visele mele. De pe 12 iunie până acum am visat-o pe Tică de vreo 2-3 ori şi pe profa de mate o dată. Paranoia frate:|…

Şi acum o mică povestioară. Mă duc cu Ana la şcoala ca să dau fişa aia de bilingv şi mă întâlnesc cu drăguţa de profă de mate. „Ce faaaaaaci, fetiţă frumoasă?”  „Bine, da’ te asigur că nu datorită ţie.” Evident nu am răspuns asta, ce era să fac? Spun şi eu un „Bine!” zâmbind „fericită” că o văd. Câtă ipocrizie pe capul dânsei. Îmi amintesc momentul ăla când citeam  Tunele 2 şi m-a scos la tablă de îmi tremurau picioarele cum tremura blocul la cutremurul ăla de acum 2 luni. Era ceva cu modul şi ratarea aia de figură pe care am făcut-o da, exact ca un tunel. Prismă hexagonală era 8-|. Măcar nu mi-a pus nota, dar tot e pe locul 1 drept profesoara pe care o urăsc cel mai mult.

Mă bucur o, ce mă bucur că am scăpat.

4 răspunsuri to “Traume”

  1. :)) ah o sa-ti fie dor de ea :)) asa cum imi este dor de neto:))

    • O să îmi fie dor ca de ghimpe în ochi şi îmi mai vin mie comparaţii în minte. 4 ani. nu voi uita ziua aceea fatidică, la dracu:))

      da mi-e să nu pic din lac în puţ :-j

  2. hmm ma rog daca asa zici tu :)) , dar cred ca intr-o zi vei rade de tot ce ti sa intamplat in clasele 5-8 .

Lasă un răspuns

