A…

Să fie oare mâna Domnului sau este cazul să fac spume? Dacă e prima atunci e O.K. Am intrat în…

Vianu. Tudor Vianu pentru cei nefamiliarizaţi. A 3a opţiune, mă rog, a 2a, căci prima era pusă la mişto.

1. Sf. Sava – bilingv mate-info – 9.82
2. Sf. Sava – mate-info – 9.56
3. Tudor Vianu – mate-info că nu are altceva – 9.17
eu cu media de 9.45
restul nu mai contează

Of, speram la Sava, speram la arhitectura aia superbă şi sălile de clasă astronomice, de 3 ori mai mari decât în umila mea şcoală. Mamă, locul ăla e imens, zici că eşti într-un palat. Şi profii, nu am cunoscut decât 2 de info şi mi s-au părut atât de drăguţi. Şi laboratoarele până şi de religie şi muzică şi franceză, păreau atât de paşnice, vis frate. Vis.

Da na că am intrat în Vianu. E O.K. Nu pot spune nu şi sunt uşurată. Dar ştiţi şi voi cum e când te pregăteşti pentru un hamburger. Îţi spui de departe că atunci când ajungi la MC intri ţi-l iei, grăbeşti pasul şi te gândeşti cât de bun va fi, cât de suculent, carnea cât de delicioasă şi castravetele pe care îl vei arunca că nu îţi place – acum mă gândesc la Royal Deluxe -, roşia cât de bună, maioneza şi caşcavalul. Te gândeşti că ai putea să îţi iei şi o plăcintă cu vişine dacă îţi mai rămân bani şi îţi imaginezi cum o vei mânca aşezat pe scaun savurând… şi savurând. Iar şi iar şi iar.

Zâmbeşti apropiindu-te de McDonald’s şi fatalitate. E ÎNCHIS! La dracu, e ora 12, s-a închis deja, iar tu ai uitat sau ai sperat să uiţi.
Sau e în renovare sau pur şi simplu ai uitat că ai dat 1 leu unui idiot de cerşetor la Piaţa Sudului, 2 lei unei bătrânici triste la Universitate şi de alt 1 leu ai mâncat şi tu un covrig că-ţi era foame. Şi na că, deşi e deschis, tu te gândeşti la ăia 4 lei irosiţi care ţi-ar fi putut aduce gloria în stomac. Sau la alea 11 sutimi care m-ar fi repartizat la Sava;)
Shit!

Una peste alta, e bine şi la Vianu. Hei, nu fac moarte de om. E O.K. Dar Sava arată mai frumos. Hai să băgăm puncte tari şi punte slabe.

Sava –
+ arhitectură superbă, uşi imense şi toate celelalte lucruri mari (holuri, clase, bla bla bla)
+ prima impresie făcută şi sfaturile meditatoarei de matematică
+ istoricul pe care îl are – o groază de persoane importante acolo
+ e lângă meditatoare mea de germana:X
– nu are un parc în care să te duci în cazul în care faci şi tu o escapă (la asta era bun Lazăr)
– de ce mi s-a părut că elevii erau cam falşi??
– Flavia se ruga să nu intru la Sava. Întrebare. De ce?
– fetele păreau fiţoase, dar asta se bate cap în cap cu ideea că elevii sunt O.K.
+ acolo voiam să intru!!!

Vianu –
+ e un liceu bun
+ are un parc tare frumos, chiar dacă nu aşa de mare ca Cişmigiul, e drăguţ şi are bănci şi flori
+ are un teatru sau ceva de genu ăsta
+ singurul prof de !!!!! pe care l-am cunoscut e cel de mate, ceilalti erau f OK, dar nu erau pt liceu:)), ci pentru gimnaziu
– cică profii sunt exigenţi rău. Cel mai sănătos e să mă pun OK cu ei de la început.
– voiam la Sava

ia uite ce minusuri micuţe

na. Acum asta e. Viitorul meu glorios=)))
Hai că e bine. Tati e fericit, bunicii ce să zică şi ei, mătuşa e mândră şi în rest nu îmi pasă.

Pentru un Vianu norocos!!!

UPDATE: Anul acesta ultima medie la Sf. Sava bilngv mate-info este de 9.84, cu 2 sutimi mai mare decât anul trecut.
Anul acesta ultima medie la Sf. Sava mate-info este de 9.58, cu 2 sutimi mai mare decât anul trecut.
Şi în sfârşit, la Tudor Vianu, anul acesta media ultimului admis a cresut surprinzător cu 14 sutimi, de la 9.17 la 9.31.

Pe de altă parte şi mama este fericită:)

7 răspunsuri to “A…”

  1. Hei, asteapta sa vezi.. o sa fie din ce in ce mai bine la Vianu.. fii mai fericita ca ai intrat altii nu au avut norocul 😉

  2. Felicitari! Eu am intrat la Iulia Hasdeu la profilul Mate-Info, imi place pentru ca este aproape de mine, merg vreo 3 statii cu tramvaiul si sunt la liceu si cu doi colegi din clasa, o fata care e la filologie si un baiat care e la mate-info la fel ca mine.

  3. Felicitari! Lasa, arhitectura poti face si mai tarziu, la facultate 😉

  4. Ne cunoastem de pe site-ul lui Shauki:)

Lasă un răspuns

