Of :(

Am terminat Iureşul săbiilor. Până luni vin cu o recenzie pentru toată seria. E o serie superbă şi nu mă satur să privesc coperta de pe ecran.

Iată cum am terminat cărţile pe care le-am aşteptat timp de luni întregi, cărţi la a căror promisiune mă binedispunea în momentele grele dinaintea tezelor, cărţi la gândul cărora mă calmam şi zâmbeam.

Aşa că acum, ori mă apuc de A Feast for Crows evident în engleză, ori aştept până în decembrie la Gaudeamus când cred eu că se va termina traducerea. Cred că se va numi Banchetul ciorilor, sau Ospăţul ciorilor, sau Petrecerea ciorilor. Primul nume ar fii cel mai frumos.

Acum voi schimba coperta de pe ecran şi îmi pare atââât de rău:((. Lucrurile cu adevărat bune trec atât de repede. Ce trist.

Un răspuns to “Of :(”

  1. Te inteleg…

    Asa asteptam si eu ani intregi publicarea unei carti, si in 3-4 zile o terminam. Si ia-o de la capat; inca un an, iar dupa publicare 3-4 zile!

    Da na, acu ai vazut poza aia, asa ca nu ma pot plange vreo 2 luni. 😀

Lasă un răspuns

