Despre bobocii din Vianu

Duminică pe 5 a fost întâlnirea cu bobocii de la Vianu. Părerea?

Se împărţiseră în trei grupuri, pe lângă cel format din finalişti care se uitau dupa rezultatele de la BAC. Unul era format din bobocii „veterani”, ca să citez din Purice, al doilea din fete şi al treilea din băieţi. În toată acea mare de fete nu cred că erau mai mult de cincisprezece băieţi. Whatever. Am făcut cunoştinţă cu atâta lume şi am uitat atâtea nume încât dacă nu vin îmbrăcaţi la fel nu cred că voi recunoaşte mare lucru. Ne-am dus prin Herăstrău şi undeva pe acolo jumătate din grup s-a evaporat, am mai pierdut câţiva pe drum, iar restul… ei bine, am admirat activ natura 😀 hehehe.
Partea bună e că nu am văzut nici un manelar/cocalar şi nici genul acela de oameni pe care preferi să îi vezi pe site-uri.

Aşa că, după ce am mers azi să mă înscriu – dă Doamne să se creeze o clasă care să facă germana – am făcut o mică escapă – eu, antonia, cosmina si cristi (boboc cunoscut de duminică) – într-un loc unde ningea şi unde am găsit trei ouă de dinozaur 😀 – Ice Age2. Opa! Era 3, da :))

În altă ordine de idei, am găsit o melodie de la Lordi care îmi place foarte mult – http://www.youtube.com/watch?v=mFvgfQNaTEo – şi na că este aceea cu care au câştigat Eurovisionul din 2006. Dacă m-ai fi întrebat atunci nu aş fi crezut că vreodată în viaţa mea o voi asculta cu plăcere. Cred.

Şi în o altă ordine de idei, aştept cu nerăbdare 16 iulieee, ca să mă despart de cel care mi-a fost un duşman folositor timp de aproape doi ani. Ca de la fier la dinte, da:X.

2 răspunsuri to “Despre bobocii din Vianu”

  1. :)) foarte tare 😀

  2. Andreea Says:

    mhai vreau si yo id-urile boboceilor din vianu….al meu e pcs310andreea…puteti sa-l bagati in lista si sa vb dar plzz precizati de unde aveti id-ul:D:D:D:D:*:*:*:*

Lasă un răspuns

