Hei!

Încep cu un prolog. Unii dintre voi ştiu faza cu Secretul. Te gândeşti la un lucru şi se întâmplă sau cineva îţi atrage atenţia în mod „întâmplător” asupra lui. De trei zile maxim mă gândeam că vreau o leapşă. Şi se întâmplă 😀 . Anyway, cu puţine intervenţii ;))

Aşadar, asta e:


1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând:

„…buşească. Era o senzaţie pustiitoare, ca şi cum viaţa i s-ar…” (Elantris (mi-nu-na-tă) – Brandon Sanderson)

2. Fără să verificaţi cât e ora?
13:39

3. Verificaţi!
13:55

4. Cum sunteţi îmbrăcat?
Pantaloni scurţi, negri, cămaşă albastră, papuci roz, ochelari pe cap.

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
La o coroană de jucărie de la Vâlcea :).

6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
Pe mama vorbind, păsările ciripind şi zgomotul unui motor.

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Interpretare greşită. Răspuns real : la filmul Ice Age 3 – 3D. Acum o săptămână şi.

8. Ce aţi visat ieri noapte?
:)) Hai, că de data asta o să dau detalii. Eram cu nişte prieteni într-un cimitir şi eram speriaţi rău. Logic, era noapte – toate lucrurile de genul ăsta se întâmplă noaptea. Auzeam nişte zgomote ciudate de la intrarea în cimitir şi m-am dus să văd ce era. Am dat la o parte o piatră de pe un cavou şi am văzut înăuntru o groază de… pungi de chipsuri =)). Am luat una şi am fluturat-o în faţă, râzând la scheletul care se mişca înăuntru cavoului „Vrei? Nu-ţi dau!”. Apoi scheletul s-a repezit la mine dintre pungile cu chipsuri, am aruncat punga pe care o ţineam, am trântit capacul cavoului (era mai degrabă o piatră destul de uşoară) şi am închis porţile cimitirului fugind înapoi spre grup. Stăteam în faţa unui monument pe care era agăţat tricolorul.
Am auzit din nou alte zgomote, dar de data asta de sub o bordură şi am văzut cum ceva foarte mic se chinuia să iasă afară. Când capul scheletului a ieşit l-am lovit cu piciorul, trimiţându-l cât colo. Am fugit cu toţii iar mie mi-a venit o idee şi am început să cântăm „Deşteaptă-te române!”.
Şi am început să cântăm, deşi majoritatea nu prea ştiau versurile. Începuse să se crape de ziuă, îmi amintesc bine. Imnul ne-a salvat.

Am omis destul de multe lucruri, dar după plictisesc. Şi dacă mai spun se va spune că sunt rasistă.

9. Când aţi râs ultima data?
Întrebarea asta mă cam pune în dificultate. Cred că atunci când mama a spus la Vâlcea „Eu sunt biserica.” Octavian ştie :)) Aa, ba nu, când citeam Elantris ieri noapte.

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
Patru biblioteci şi o placă de lemn sprijinită.

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
O căsuţă de vis în inima munţilor. Şi nemurirea dacă aş avea cum.

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
X-men nu mai ştiu cum.

13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?
Pe mine fără aparat 😀

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Primul va rămâne primul, chiar dacă nu trebuie să fie cel mai bun.

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă?
Raţiunea naşte monştri. Și asta, de la Cădere încoace, dar și Somnul rațiunii naște monștriiGoya. Mi-e greu să mă decid care are cel mai mare procentaj privind adevărul…

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Mi-a plăcut întotdeauna Tamara dar până atunci o să mă gândesc la ceva mai şocant.

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Cesare yupiiiiiii 😀

18. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate?
Absolut.

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
„Aşa… în sfârşit. Hai, avem o groază de treabă!” Replică însoţită de frecarea mâinilor şi trosnirea degetelor.

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
Oamenii, degenerarea şi moartea naturii.

21. Vă place să dansaţi?
Nu mă pot hotărî. Toată viaţa m-am temut de asta, dar banchetul a fost un vis.

22. George Bush?
Amuzant.

23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
Un documentar pe Viasat History despre… matematică……..

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
Gilda, Izu, Oana şi Shauki.

8 răspunsuri to “Hei!”

  1. La ultimul film nu trebuia sa fie Ice Age 3 :))?

  2. Gilda Says:

    Sunt prima la cele 4 persoane:X:X:X

    Poate suna kokalar…dar…

    TE IUBEEEEEESK SUUUUUURYl:x

  3. izell Says:

    Izu sunt eu, nu ??? >:D< Şi tu rămâi Silvana mea . Am completat chestionarul. Check it out. 🙂

Lasă un răspuns

