Întâlnire cu bobocii. Part 2.

Printre 224 de oameni te pierzi și te disipi. Printre 5 oameni nu.

A doua întâlnire a celor de la Vianu (la care am participat) a fost mai bună decât prima, în mare parte datorită faptului că am fost doar șase, dar nu numai. Printre 224 nu te poți individualiza, dar când sunt cu mult mai puțin se schimbă faza. În mare: am mers cu barca, ne-am plimbat și am mâncat. În detaliu: dacă nu încerc măcar mâine Kafka se va stinge focul și curiozitatea mea va mai aștepta trei luni.

În altă ordine de idei, subiectele se schimbau la zece minute: Liceu – școală – Alex – matematică – casă bântuită – cărți – Mircea Badea – cărți – apă – cărți – încă ceva – Nu te supăra… PLOȘC!!! :)) – bancuri – și muuuulte altele.

Ceața se ridică…

7 răspunsuri to “Întâlnire cu bobocii. Part 2.”

  1. Ati fost la casa?? Cine a fost ?? 😀

    • De fapt, băieții au vorbit de casă și m-am întrebat dacă era aceeași ca a ”noastră”. Voiau să intre, dar până la urmă ne-am gândit că pierdem timpul și oricum era proprietatea cuiva [-(. Doar am trecut pe lângă ea. Era mai mâncată de vegetație decât mi-o aminteam.

  2. Si cine a fost?

  3. matei de la noi din clasa?? nu avem asa ceva

Lasă un răspuns

