Iată!

O zi în care căldura nu te sufocă literalmente! O zi în care m-am trezit la 1. O duminică. O zi în care nici măcar muzica nu mă mai binedispune, deși ascult, poate îmi vin idei pentru blog.
Pe locul întâi ar fi cum să fac o arhivă… lunile.. articolele. Pe locul doi cum fac un banner.

Maria Antoaneta (cartea) nu îmi place și mă șochează asta, dat fiind obsesia mea pentru Franța. Aștept să o termin. Cred că nu o să îi fac nici măcar recenzie :((.

O zi de duminică, cum spuneam.

Și mă gândesc cum era în urmă cu 15-16 de ore când începuse ploaia… ce frumos. Cum fulgera, cum tuna… asta viață. Atunci îmi veniseră idei, dar acum, soarele le-a ars pe toate înainte să prindă rădăcini. Peste o jumătate de oră am chineză. Soră-mea ascultă asta și se prăpădește de râs. Deși e a șaptea oară.

Enunțuri scurte, de care mă agăț și le trag, poate poate or deveni mai lungi. Se numește, cum spunea în Shining ”criză de imaginație”, sau așa ceva…

Un răspuns to “Iată!”

  1. Arhanghelul de Aur , mai precis, Inspiraţia vine deseori atunci când nu ai nevoie de el, când e prea tărziu pentru blog sau pentru a mai aşterne cuvinte.. Un sfat din partea mea, aşează-te turceşte pe podea, ia pc-ul şi începe să baţi câmpii. Sincer, eu asta fac. Spre deosebire de tine, nu prea mă preocupă recenziile. Prefer să stresez omenirea cu preocupări inutile. Sunt vinovată, ia-mă la secţie.

Lasă un răspuns

