… niște idei

Oamenii au câte o parte a zilei pe care o preferă. Dimineața ar fi cel mai normal… pentru oamenii normali. Mă rog, normal înseamnă majoritar, dar trecem peste asta. Dimineața și la prânz, pentru că am citit undeva că la ora 15 ai cel mai mare randament. Știți voi, e ceva logic, ca și cu sistemul care se odihnește cel mai bine între ora 22 și miezul nopții. După miezul nopții intră în funcțiune și dacă nu îi lăsăm timp să se odihnească în astea două ore se uzează și la bătrânețe noi tragem ponoasele.

Dar ce te faci cu omenirea care se degradează? Tot mai multe lucruri de făcut în tot mai puțin timp, mai multe, mai multe, multe, MULTE. Cine a spus că e secolul vitezei? Și te culci la ora 2-3 după miezul nopții și îți dai peste cap sistemul.

Dar noaptea e atât de frumoasă… să citești, să asculți muzică, să stai pe calculator sau să te uiți pe fereastră și să te gândești… cea mai frumoasă parte din… zi.mountains-4-sky-night

6 răspunsuri to “… niște idei”

  1. Eu prefer noaptea. Nu mă întreba de ce, cred că ar fi mai multe motive.. misterul din spatele umbrelor care se joacă pe lânga fereastra mea, liniştea dinaintea furtunii şi spaima. Sunt penibilă, ştiu, dar îmi place să mă înspăimânt.” A nu se citi după miezul nopţii. ” îţi spune ceva ?:))

  2. magykhurin Says:

    Ziua…hmm…o detest de la un timp! Acum prefer intervalul 22-3 noaptea si in legatura cu orarul, al meu e asa de 2 ani, deci m-am obisnuit!

  3. Da, noaptea e perfecta, mai ales pentru o viitoare scriitoare 🙂

Lasă un răspuns

