Despre Promenada Operei.

Sâmbătă, 1 august, Promenada Operei. Ce pot să spun? Cântăreți buni, iarbă bună, lume multă și 98% bună – erau niște tipe care fumau și una care maimuțărea după fiecare interpretare un ”Bravoooo!!!”. Cu lanterna și cu Nouă prinți din Amber pe iarbă, pe pământul cam tare, cu o durere surdă în brațe și în picioare și micuțe insecte care bâzâiau. Deși, trebuie să recunosc, au fost puțiiine insecte și nici un țânțar. Nici nu mă mir. La câți oameni erau, aveau de unde să aleagă, nu săreau toate pe mine. Cam asta a fost. Și finalul… excepțional, glorios, nemaipomenit și foarte hilar =)) cine știe, știe. Mi s-a părut că a trecut extrem de repede, și nu din cauză că am ajuns cu vreo douăzeci de minute mai târziu.

Muzica a fost plăcută, vibra în mine. Cum pot să explic? Mi-a plăcut mult ”O Don fatale!”, din opera Don Carlo, dar cred că era doar din cauza istoriei. Îmi amintesc că era ceva despre dragostea Elisabetei de Valois pentru Don Carlo, care era moștenitorul tronului Spaniei. Of, se poate să greșesc… trebuie să mai caut. Au mai fost câteva plăcute, dar nu aveam foaia la mine să le notez :-??. Asta e, nu le poți avea pe toate.

Iar pe drum spre casă, ceva ce nu am crezut că voi vedea prea curând în mica mea lipsită de elemente noi în afară de cărți viață, într-o stație de autobuz, un tânăr stătea pe scaun, prăbușit cu capul între picioare, cu siguranță rupt de beat :)). Îmi pare tare rău că nu am apucat să fac poză :(.

P.S. – Nouă prinți din Amber e super. Și iar îmi pare rău că am luat de la Bookfest decât prima carte. Asta se numește incapacitatea de a anticipa evenimentele. Final destination 200.

P.P.S. – Că veni vorba, apare în august Final destination 4 :X :X :X. Genial filmul ăla.

Lasă un răspuns

