Am fost 28 de elevi în clasă. 28? Sigur? Nu de alta, dar se poate să fii uitat. ”Îmi va fi doooor de tine! :(((((” Lacrimi de crocodil :)) – știam cu toții adevărul în adâncul nostru. În adâncul? Dădeam pe afară de adevăr. Din toți acești 28, 23-24 erau cu ”Să ne întâlnim să mergem undeva.” Yes. Yes. Yesyesyesyesyesyes.

Cu șapte foști colegi – dintre care viitori doi – am mai vorbit în astea două luni ce au trecut. Cu 3 ca lumea. Mă consider un caz norocos.

Da. Super. Nu sunt și eu puțin ipocrită? Doar puțin? Prea puțin.

8A no mooooooore. Ever ever ever. Sorescu no more.

Vi-i-i–AAAAnnnuuuuu!!!

3 răspunsuri to “…”

  1. Ai spus ca vei tine un discurs in fata portii scolii 🙂

    • am spus multe lucruri pe care nu le-am făcut. Nici măcar nu l-am ținut în gând, eram prea fericită ca să mai urăsc :)). Dacă vrei, dau un mass cu acel discurs… oo, sper să nu vrei :))

  2. Acum am vazut mesajul :)) ba da da mass asta daca te tine … daca nu da-mi doar mie :))

Lasă un răspuns

