Leapșă 2

Venită pe calea net-ului de la Iora. E foarte ciudată:)).

1. Esti multumit(a) de aceasta prima intrebare?
Sincer? Nu. Politicos. Siiigur, de ce nu?

2. Imi pare bine. Cum au fost ultimele 12 ore si 12 minute din viata ta?
Mare parte le-am petrecut dormind. Și nu îmi amintesc ce am visat.

3. Fascinant. Care e primul lucru care-ti vine in minte cum n-au fost ultimele doisprezece minute si doisprezece ore din viata ta?
Nu au fost animate de incidente neobișnuite.

4. Iti plac orhideele? Daca da, de ce? Daca nu, ce parere ai de cactusi, ei iti plac? Daca da, de ce? Daca nu, ce parere ai de crini? Iti plac? Daca da, de ce? Daca nu, ce parere ai avea de un sasafras care sa creasca in camera ta? Daca ai camera, raspunde la intrebare, daca nu treci direct la 5.
Orhideele m-au fascinat întotdeauna, datorită aspectului plastic. De parcă ar fi artificiale. Până îmi dau seama că le pot rupe. Și orice plantă e binevenită în cameră. Începe să mă sufoce tot aerul ăsta de București, toate mașinile și tot oțelul.

5. Cum ai fi vrut sa fie ultimele 12 ore si doisprezece minute din viata ta?
Aș fi vrut să citesc. Dar am dormit.

6. Cate intrebari crezi ca are aceasta leapsa?
26, pentru că așa îmi amintesc că a scris Iora.

7. Ce te-a facut sa raspunzi cum ai facut la intrebarea 6?
Faptul că o întrebare cere răspuns.

8. Ce titlu ai dat postarii? De ce?
”Leapșă 2” Ghiciți de ce!

9. Întrebarea 9 e prea penibilă ca să fie postată, deci trecem mai departe, tot cu 9.

9. Cand te-ai nascut?
Când s-a nimerit :)). Iunie.

10. Crezi ca parintii tai care te-au nascut chiar sunt parintii tai biologici?
Prefer să da…

11. Dar parintii care te-au crescut, ei crezi ca sunt parintii tai biologici?
Deși semăn cu ei :(, visez în continuare să fiu fiica unui magnat, sau ceva cu o casă regală… Anglia? Sânge de Bourbon în vene? De Valois? Din amândoi? Sau într-o altă lume? Un alt univers? Genul acela de lucruri care se întâmplă în cărțile fantasy? Dar, de obicei, lucrurile astea apar când protagonișii au până în 15 ani. Sună patetic? Vise [-(. Neee, nu se întâmplă, prea e american… Hei, soartă, uimește-mă!

12. Ce parere ai despre faptul ca aceasta leapsa nu foloseste diacritice?
Aș fi vrut să fac eu să fie, până am văzut întrebarea asta. Deci nu îmi place.

13. Ce melodie asculti acum? Ce parere ai despre ea? Daca nu asculti niciuna, de ce si care a fost ultima ascultata?
Call Me When You’re Sober – Evanescence. Ador videoclipul, melodia îmi place și ea, iar Oliver Goodwill e pur și simplu superb acolo. Modelul pentru un… personaj dintr-o carte :X :X :X

14. Cat e ceasul? In ce fus orar te gasesti?
15:34. Ăăă…. GMT+2. Sper… cred? :-??

15. In ce fus orar te regasesti?
Mai sus.

16. Ai vrea sa ai copii?
Perpetuarea specieu. Hai, frate…

17. Ai vrea sa n-ai copii?
:))

18. Ai vreo fobie? Daca da, care?
Fobia de gândacii ăia negri mai mare decât unghia degetului meu mare de la mână. Total.

19. Crezi ca daca ai putea sa dai timpul inapoi (dar sa pastrezi amintirile) si sa-ti traiesti viata cum vrei tu, ai trai-o la fel?
Nu, nu aș trăi la fel. Nici vorbă. Și câte schimbări ar fi…

20. Ai raspuns la 19 sau 18 intrebari pana acum. Ce parere ai de leapsa?
Au fost unele întrebări interesante. E cam ciudată.

21. Tocmai ai raspuns la o alta intrebare. Acum ce parere ai de leapsa?
Haha:))

22. Crezi ca ar merita sa-ti dai viata pentru cineva?
Puțin din Bitză? ”Lasă-mă să-ți spun, presupun că știi, presupun că ai aflat
Viața-i cel mai lung lucru pe care Dumnezeu l-a dat.”
Cu alte cuvinte, NO WAY. Nu încă. Nu se merită.

23. Crezi ca ar merita sa-si dea cineva viata pentru tine?
Hihihi ;)). Asta se numește ipocrizie. Dar dacă respectiva persoană alege asta, cine sunt să mă plâng?

24. Crezi ca ai merita o marire de salar/alocatie/pensie?
Bineînțeles, la cât muncesc!!!

25. Care e simtul fara de care te-ai descurca cel mai bine?
Pipăitul.

26. Felicitari, ai parcurs leapsa pana la ultima intrebare, iar acum… de ce ai facut leapsa asta?
Pentru că Iora a dat leapșa la toată lumea.

Ei bine, leapșa se duce în principal la Izu, dar dacă mai vreți… sunteți liberi.

Lasă un răspuns

