Ceva vise, ceva despre IT – Orașul bântuIT și ceva despre liceu

Observ că este extrem de greu să te apuci de pian și să o faci ca lumea după o pauză de… ani. Partiturile sunt acum pentru mine harta Atlantidei și deși îmi dau seama că ce am ales este destul de simplu, degetele nu mi se dezgheață. Na! Vreau să ajung până acolo, îmi imaginez cam cum ar fi… dar rămân bulversată când încep. Nemaipomenit. Și când o văd pe Flavia care poate așa de bine simt că și eu aș putea… până mă așez pe scaun și mă gândesc ce bine e să îi ascult pe alții cântând la pian. Ascult clipurile de pe YouTube și încerc să mă pun în locul celor care cântă, care o fac cu o așa de mare siguranță. De ce nu mă pot transpune?

Dacă nu mai mergi cu bicicleta timp de ani de zile uiți, dacă nu scrii timp de ani de zile uiți, dacă nu cânți la pian timp de ani de zile uiți. Oooo, fatalitate!

Vreau să găsesc peștișorul auriu cu cele 3 dorințe.
PA – Hâc! M-ai prins. Hai, bagă alea 3 dorințe. Da’ repede, am întâlnire cu balena.
S – Încă 1000 de dorințe care să mi se îndeplinească.
PA – Auzi? Urmează regulile!!!
S – Bine, bine, nu te enerva! O floare ale cărei o mie de petale să reprezinte atâtea dorințe pe care mi le pot pune. Și care să se îndeplinească total și în conformitate cu dorințele mele, fără să fie cumva interpretate greșit.
PA – Da’ ai pretenții.
S – Da.
PA – Ei, află că în contract scrie – 3 dorințe și numai trei dorințe de sine stătătoare, a căror formulare să nu includă îndeplinirea altor dorințe.
S – La naiba cu contractul!
Pa – Legea, păpușă.
S – Bine, mă gândesc pe drum.
PA – Pe drum către?
S – Pe drum către București.
Pa – Dar, la naiba, sunt mii de kilometri până acolo!! Pe bune, nu pot părăsi domiciliul.
S – Chiar așa?
PA – Te uiți la mine? Sunt avocatul rechinului, știu ce spun.
S – Bine. Hai că am găsit o formulare perfectă.
PA – Bagă! Uimește-mă! O să tac. Ca un pește. Mut ca un pește.
S – Tot ceea ce întreprind să aibă un fantastic succes.
Și peștele râde ca un pește, se smucește din mâna mea și cu o fluturare a cozii care poate însemna atât un semn de batjocură cât și un semn de adio – sau la revedere – face o tumbă prin aer și apele negre îl înghit.

Iar eu rămân cu partiturile.

O-cheeei!!! Mă consolez cu muzica. Și cu IT. Ideea de bază este istoria personajelor. Nu insistă foarte mult pe acel clovn care băntuie Derry, dar chiar și așa, relațiile dintre personaje sunt nemaipomenite, faptul că cei considerați drept ”ratați” – bâlbâit, obez, ochelarist, evreu, fată, bolnav de astmă – ajung mai puternici decât așa-zișii ”bătăuși”, își crează un grup mult mai puternic și mai bine organizat. Și pasajele de groază, ei bine, chiar sunt de groază. Deși am ajuns la sfârșitul primei cărți acțiunea – mă refer la partea de groază – abia abia dacă s-a declanșat. Vreau clovn! :))

Dar revenind la problema mea, trebuie să învăț melodia aia!

Într-o altă ordine de idei, Antonia, Cosmina, noi încă nu facem parte din Vianu:)). Încă nu am scăpat de 194 și nu scăpăm până pe 14 septembrie. Da, e o prostieee 😀

2 răspunsuri to “Ceva vise, ceva despre IT – Orașul bântuIT și ceva despre liceu”

  1. Am o fobie groaznica in ceea ce priveste clovnii si papusile 😐

  2. cosmina Says:

    imi place faza cu PA :)) ji imi place ji faza k am putut folosi secretu in ceea ce priveste pianu. ji imi place ji faza ca sntem mentsionate peacolo :)) :*:*:*>:D:D:D:D:D< uitete silvana inca putsin ji te ajung :))

Lasă un răspuns

