Strange thing. O, man, but is really strange!

Azi mi s-a întâmplat cea mai dubioasă chestie de la 12 iunie încoace. De fapt nu 12 iunie, că nu este un reper în timp îndeajuns de important pentru mine pentru a-l fixa în nimic, iar peste 30 de ani să mă întreb ”Ce-o fi fost pe 12 iunie?” Reformulez. Azi mi s-a întâmplat cea mai dubioasă chestie de la 24 iunie încoace – Izell știe :))

Așadar. Mă întorceam nu tocmai binedispusă de la meditațiile la germană – căștile stricate – iar pe mine mă enervează enorm când se oprește muzica într-o cască – ghizdan incomod etc. Eram la Romană, jos, la scaune. Mă așez pe unul și încep lectura. La un momet dat se apropie un tip – TIP??? Shit, avea peste 50 de ani=)) – cu un mobil cu clapetă îndreptat spre mine. Bine, nu ar fi fost nimic ciudat dar, ridicând ochii, mi s-a părut că poziția îi era prea crispată iar mobilul prea drept pentru ca acel necunoscut doar să verifice un mesaj. În acele secunde după ce creierul meu a făcut legătura m-am chinuit să fac o expresie cât mai tâmpă. Sper că mi-a reușit. Ei, s-a așezat și pe ecran am văzut o formă de o culoare deschisă – eu, puișor. A trebuit să plec ca să nu încep să râd.

Acest lucru îl numesc pateticism. Adică exces de comportament patetic. O, man, și nu e singura oară. Altă dată un taximetrist, dar pe față X(. Patetic rău.

Și trecând peste acest lucru, ziua mea a decurs normal. IT e super – am mai spus asta?:)) – dar nu atât de super încât să exclam acel WOW! legendar. E complex da, dar… :-?? whatever. Not finished.

3 răspunsuri to “Strange thing. O, man, but is really strange!”

  1. Oricum, destinul ne joaca feste amandurora in ultima vreme, 24 iunie.. vise, aceleasi fobii pentru pitzipoance si gandaci.. nu crezi ca am fost rude intr-o viata anterioarA?

  2. Adica ti-a facut poza?

Lasă un răspuns

