Și mă gândeam…

… la articolul de pe blogul lui Izel, adică ăsta. Nu mă mai lungesc și vă întreb, voi ce ați face dacă, să spunem, peste 3 zile ar veni sfârșitul lumii?

Și, dacă vreți, ascutați și asta, e veche, dar eu abia acum mi-am dat seama că îmi place deși am mai ascultat-o de multe ori.

7 răspunsuri to “Și mă gândeam…”

  1. magykhurin Says:

    Wow, ce intrebare… ciudata! Pai eu as face decat ce e logic (o sa-i dezamagesc pe cei ce cred ca voi merge la biserica si ma voi ruga si voi plange, bla, bla, bla). Nici gand, asta ar insemna sa-mi irosesc timpul! Ce mi se pare mie logic sa faci: pai in primul rand incerci sa te razbuni cat mai mult pe cei cpe care te-ai chinuit enorm sa-i suporti si sa-i multumesti in timp ce ei te scoteau din minti. Apoi mi-as lua popcorn si suc (de portocale) si i-as privi pe oameni calcandu-se in picioare, adanciti in disperare (mai bn ca la cinema). Si, nu in ultimul rand, as face tot ceea ce nu am avut vreodata voie sa fac… cluburi, poate chiar mai mult. Dar bineinteles ca nu as renunta la muzica si la lectura… dadevaratele mele droguri! Oricum viata e insipida, ce mai conteaza daca vine sfarsitul lumii poimaine?

  2. Pai nu vine, de ce sa vina?

  3. Multumesc Silvana. Datorita acestui video am inceput sa ascult Nightwish si chiar imi place cum suna muzica lor.

  4. costel Says:

    Eu am inceput sa-i ascult anul asta datorita videoului tau cum am mai spus. Am ascultat si melodii mai vechi de pe vremea cand era Tarja Turunen solista in trupa si nu am gasit decat o singura melodie care sa-mi placa: Dead boy’s poem. Nu stiu de ce dar imi place mai mult solista lor actuala Anette Olzon.Imi place cum suna vocea ei pe melodii precum: Eva, Meadows of Heaven, The Escapist si in special Melodia mea preferata de la aceasta trupa: The poet and the pendulum

  5. The poet and the pendulum e genială, mai ales la sfârșit, alea 3 minute jumătate:D În rest… nu îmi plac pe vocea ei melodiile:)) Tarja era cu opera, ea nu prea e.

  6. Mie de la The poet and the pendulum imi place partea a cincea: Mother and Father si partea a doua: Home. Cat despre melodiile vechi cred ca nu-mi plac pentru ca nu le-am ascultat decat o singura data. Se mai intampla sa gasesc anumite melodii care sa nu-mi placa din prima, dar cand le ascult a doua sau a treia oara sa-mi placa foarte mult. Cred ca o sa le ascult melodiile mai vechi peste o saptamana sau doua. Acum nu ma satur de Green Day. Nu prea ascultam eu trupa asta, dar trebuie sa recunosc ca ultimul lor album „21st Century Breakdown” e un album genial.

Lasă un răspuns

