Nou, nou, nou

Observ că ceea ce văd în dreapta cu ”Ce citesc acum” este aproape inutilă din moment ce abia mă apucasem de Machiavelli când fac rost de CARRIE de SK și o devorez fără, desigur, fără să schimb imaginea. Pe lângă asta am mai făcut rost de la Alexandra de niște cărți cu Henric al IV-lea al Franței și, evident, s-au băgat în față. Plus alte două cărți de Francois de MottevilleMEMORII DESPRE ANA DE AUSTRIA ȘI CURTEA SA. Hihihi >:)

Când a început oare pasiunea mea pentru Franța?? Cred că atunci când am dat de CAVALERII PARDAILLAN de Zevaco. Și am așteptat timp de aproximativ un an ca să găsesc ultimele cinci cărți :|. Și cam tot pe atunci a început și cea pentru Italia care, ce-i drept, pe lângă Franța abia fumega. Și că veni vorba, Borgia a fost minunat :). Chiar dacă am auzit – citit – comentarii negative referitoare la film, având în vedere că este primul film cu Borgia peste care dau, nu îmi permit să critic nimic. Ei, ar fi fost câte ceva care ar fi putut să dispară, dar în orice pădure există buruieni. Mie mi-a plăcut 😀

Și chiar m-a surpins că Magykhurin a stat până la ora 1 ca să îl vadă :))

P.S. – Azi – acum 437 de ani – încă se masacrau hughenoții. Și va mai ține încă cel puțin 3 zile. Ce fascinație morbidă pentru un asemenea lucru:|. Dar bănuiesc că sunteți la fel, dar în alte împrejurări. Și mă întreb care franțuz poate să spună că istoria țării lui e ”nașpa”??

Și încă ceva. Am uitat o chestie din clasa a 8a și mă șochează :)). Adică mi se pare ceva destul de important încât să merite să fie păstrat în cutiuța conștientă măcar 6 luni. Măcar. Își mai amintește cineva de ce era eu să nu mai fiu șefa clasei?? Ceva cu Badea?? Hă??

5 răspunsuri to “Nou, nou, nou”

  1. Pai .. ti-am zis .. e vorba despre Badea adica nu voiai sa-i spui pe Cosmin, Octavian , parca si Cocos .. oricum ce conteaza? A trecut ! Acuma trebuie sa te preocupe altceva … –> Liceul !! 😀

  2. Dar muschetarii lui Dumas nu-i mai citeste nimeni? Vicontele de Bragelone si cate mai sunt. Scrise superb, multa istorie frantuza si aventuri cu gramada. Tot in genul asta mai e o carte nou aparuta, dar am uitat acum cum se numeste. Iar ca fantasy iti recomand, daca n-ai citit deja „Sa nu strivesti podeaua-privighetoare”, asta e cu japonezi 😀

    • magykhurin Says:

      Oana, am impresia ca era: „Sa nu trezesti podeaua-privighetoare”… oricum, chiar daca Dumas este un maestru, nici M. Zevaco nu-i mai prejos!

  3. Trezesti, da, asa e 😛

Lasă un răspuns

