Și deja am reintrat în ritm

Păi nu? Se putea? 😀 Logic că a început de la muzică. Dacă a venit acasă asta nu înseamă că timp de alte 10 zile trebuie să asculte ce vrea ea. Păi nu? Păi da. Și iar o dă cu acel cuvânt care mă zgârie pe creier de la folosirea excesivă și anume: aiureaaa. ”Ești aiurea.” ”Ești chiar aiurea.” ”Pe bune, ești aiurea.” Nu înțeleg faza!! Cum poți să fii aiurea dacă nu vrei să pui o melodie care în mod sigur nu îți place. Cum să fii aiurea când spune te rog și tu spui nu? Cum să fii aiurea când nu vrei să te duci în bucătărie să îi aduci un pepene??

O, iată, am ajuns la al doilea rând și ne-am împăcat 😀 Nici nu a observat că tot melodia mea se aude.

2 răspunsuri to “Și deja am reintrat în ritm”

Lasă un răspuns

