A venit acasă

Și după ce am întâmpinat-o cu o ceremonie demnă de o suverană, adică am strigat pe hol ”Nuuuu!!! Mai lasă-mă o secundă liberă!” și i-am închis ușa – am deschis-o după – apoi am închis-o pe cea de la sufragerie și am strigat ”BARICADE!” – a deschis-oși am închis-o pe cea de pe hol strigând același lucru, s-a supărat și s-a dus la bunici, sus. Ce-i drept, m-am simțit un pic vinovată, dar doar un pic.

1. Din povestire am aflat că cel mai mult i-a plăcut înghețata. A ajuns la stadiu în care i-am spus ”Am văzut un tip drăguț/super.” ”Lasă-l încolo pe tip, eu îți spun de înghețată!”

2. Când eu spun că nu îmi place cineva, atunci chiar e ceva dubios cu respectivul/a. Și mă mai întreba de ce am plecat de la Palat.

3. Nu crede în Moș Crăciun. Totul a început cu sămânța bănuielii care i s-a strecurat în suflet… și când certitudinea a lovit-o a fost Apocalipsa. Nu crede în Moș Crăciuuuuun?? Păi și atunci…

4. Marea a fost super.

5. Mamaia de la noi este varzăăăă!… dar eu tot vreau să merg să o văd pe Izel.

6. Nu a fost impresionată de bibliotecă >:P.

7. A spus că mă adoră și că i-a fost dor de mine și că vorbea doar lucruri bune despre mine. Eu tot nu o cred.

8. Și-a cumpărat un recipient de unde poți bea mierea. Încântător. Serios.

Acum revin la ale mele:

1. Încă se masacrează hughenoți în Franța. Decalajul… doar 437 de ani.

2. A fost frumos singură acasă 😦 dar cu voia Domnului va mai fi un din nou. Apindeam lumănări și citeam la lumina lor :-<…

3. Nada.

4. Idem 3.

5. O, zei, vine liceul!!!

Update: Și acum, deși a venit aparatul foto, trebuie să aștept până îmi vin înapoi cărțile împrumutate, altfel e incompletă biblioteca și mă simt profanatoare 😦

Lasă un răspuns

