În sfârșit

Cu o mică aranjare a ieșit asta:

DSC03548

Mulțumiri tatei pentru munca depusă. 🙂

P.S. – Sincer, habar n-am cum să fac să se vadă mai bine.

11 răspunsuri to “În sfârșit”

  1. Dând un click aici: https://silvana95.files.wordpress.com/2009/08/dsc035482.jpg
    Eu n-am atâta loc în cameră, aşa că ale mele sunt mai aruncate, care pe unde-a apucat. BTW, am recunoscut vreo 12 titluri comune.

  2. magykhurin Says:

    Uimitoare biblioteca! No more words!

  3. Superba biblioteca ! De cateva minute ma uit la poza si am recunoscut foarte multe volume comune, am vazut ca ai cartea Ochiul lumii si vroiam sa-ti spun ca a aparut acum volumul 4. Ai o biblioteca superb amenajata 😉

    • Mersi 🙂

      Și acum am văzut și eu. Tocmai mă pregăteam să scriu că, deși a trecut un an, nu a apărut următorul vol :). Mă gândesc totuși să mai dau un search pe google, poate poate văd ceva. Și am văzut 😀 😀

      Eu căutam „Umbra se ridică”, pentru că așa scria la sfârșitul volumului 3 și, mă rog, aici e o problemă de interpretare… The shadow rising.

      Mâine sper să fac rost de ea. Dacă nu, cel mai târziu sâmbătă…

    • antonia Says:

      GENIAL silvana GENIAL e ceva ce tsien de tne si nu e genial?>:D<

  4. cosmina Says:

    oh…my…god…
    deci chiar unbelievable
    :)) deci snt
    peractic cartsi din
    tavan panan covor
    oOOH MY GOOOD
    AWESOME

  5. Cum e?

    Astazi cuvintele sunt de prisos, misto biblioteca. :)) :))

  6. dizzygildutsa Says:

    deci yo am fost prima de pe blog kre tia vazut biblioteka LIVE….so…:X:X:X:X lovley anyway:*

  7. Ioi, mama, sunt de-a dreptul invidioasa. Bine, sunt invidioasa rau de tot.

  8. DianaT Says:

    No comment!

Lasă un răspuns

