Leapșă despre cărți

Leapșa am văzut-o ultima oară la Oana dar, cum ea nu a pasat-o nimănui, spun că am primit-o de la domnul Balin care le-a oferit-o tuturor. Dacă aș vrea neapărat și neapărat să cred că am primit-o de la Oana, atunci aș spune că „Așa că citiți orice, numai citiți!” se poate interpreta. Dar spun că am primit-o de la domnul Balin, ce-i drept, cu ceva întârziere. Spiridușii au avut probleme pe drum.

1. Ce ai recomanda(şi de ce) unui dezamăgit în dragoste?
Quo vadis. Există și finaluri fericite.

2. Ce ai recomanda(şi de ce) iubitului/iubitei?
Măi… orice. Tot ce am, de ce nu? Dar dacă e să aleg ceva neapărat, atunci Cântec de gheață și foc să fie.

3. Ce ai recomanda(şi de ce) celui mai bun prieten?
Misery de Stephen King. Tocmai am terminat-o și mi-a plăcut foarte mult. Sau Indicii anatomice de Oana Stoica-Mujea. La urma urmei, e în raftul principal din bibliotecă.

4. Ce carte ai recomanda(şi de ce) unui copil de 10 ani?
LOTR sau Harry Potter. Cu asta am început.

5. Ce carte ai recomanda(şi de ce) unui mare aventurier călător?
Seria Pardaillan de Michel Zevaco. Dacă trece prin Paris să se gândească.

6. Ce carte ai recomanda(şi de ce) unui duşman cunoscut?
Chimie organică. Nu știu de cine e scrisă, dar știu că are peste o mie de pagini și scris foarte mic.

7. Ce carte ai recomanda(şi de ce) unei persoane care nu iubeşte lectura?
Nu merge, nu merge. Nu spun mai mult.

8. Ce carte ai recomanda(şi de ce) unuia cu nasul pe sus?
Dune. Toate. O să aibă ce face un timp și o să mă scutească de prezența lui.

9. Ce carte ai recomanda(şi de ce) celui/celei care apare primul pe lista ta de blogroll?
Domnul Balin Feri… nu cred că aș găsi ceva :))

10. Ce carte ai recomanda (şi de ce) unuia care crede că le-a văzut pe toate în viaţă?
Păi dacă le-a văzut…

Pasez lui Izel, care nu a mai pus un articol de zile bune. Apoi lui Doru, fără un blog momentan, dar niciodată nu e prea târziu :)). A, și să nu îl uit pe Magykhurin. Acesta fiind o leapșă de cărți, se potrivește. Și Iora, viitoarea mea colegă.

6 răspunsuri to “Leapșă despre cărți”

  1. Pai bine Silvana, de ce n-ai zis ca o vrei? De obicei eu le inchid, prea rar le dau mai departe. Urasc lepsele, dar de acum incolo te, oficial, te numesc omul meu de lepse. Si ti le dau pe toate 😀

  2. biancabarabas Says:

    Pe Izel poti sa o dai disparuta 🙂 de cand e designer de sufragerie,nu mai vorbeste cu oamenii cititi 🙂

    • vorbești serios?? Păi sper să fie destul de serios încât să motiveze cele două săptămâni și 4 zile de absență de pe blog, ca să nu mai spun pe mess [-(

      P.S. – Vacanța asta nu ajung la Mamaia… 😦 de ce nu mă miră?

      P.P.S – designer? Ce tare 😀

      • biancabarabas Says:

        da,vorbesc serios 😉

      • izell Says:

        da, designer !:)) oricum, o sa revin, o sa preiau leapsa, o sa fac de toate 🙂 sunt inca putin in santier si apoi totul va fi ok 🙂

Lasă un răspuns

