Got it!

43 lei, 1170 de pagini, 1150 dacă nu pun la socoteală și Glosarul. Cea mai mare până acum a fost Ochiul lumii”, 920 de pagini, apoi „Dragonul renăscut” cu 100 mai puține. „În căutarea cornului” pierde competiția, cu 760 de pagini. Împreuna arată… ca patru cărți imense una lângă alta. Fiecare cu maniile lui.

IMG_6569

Într-o zi voi scrie despre serie. Acum nu pot. O citesc >:).

17 răspunsuri to “Got it!”

  1. Ok, inca o serie pe lista.

  2. As vrea si eu ceva diferit, si am tot vanat Ochiul Lumii, da paginile ma cam speriau… mi-era frica sa nu fie la fel ca Tolkien… muuuuuulte descrieri. Iubesc dialogurile. 😀
    Da na, acu sunt prins cu traducerea la The Host. Mamma mia, am 350 de pagini de tradus intr-o luna… :-ss

  3. Uite ca m-am gandit mereu sa cumpar seria asta. Ok, acum daca ai zi tu ma voi incumeta 😀

    • @Shauki: Mie mi-a plăcut, dar nu știu dacă o să îți placă și ție, având în vedere că te ai la cuțite cu Tolkien. Stilul diferă dar…

      @Oana: Îmi place că volumele sunt foarte mari – pe lângă că seria e bună :-j. Ai timp să te acomodezi cu povestea, acțiunea, istoria. Și cred că o să îți placă și ție 😀

  4. dizzygildutsa Says:

    marea ta iubire?:-S….anyway…sy pt azi chiar imi pare rau ka nu am reushit sa vin ku tine sa iti kumperi kartea…dar ma bukur pt tine:X

    besk:*

  5. magykhurin Says:

    43 lei? Eu am gasito la LIBRARIE.NET la 35 lei…

  6. magykhurin Says:

    * gasit-o
    Si nu era la reducere

  7. 35 lei + transport =~43 lei.
    Asta e groasa? Seria Dune e tripla ca numar de pagini. Acolo iti trebuie optimism sa te apuci de citit.

  8. Wikilife – Seria asta (Roata timpului) are 12 volume, in prezent 11 pentru ca autorul a murit inainte s-o termine pe 12, ea va fi scrisa de alt autor dupa notitele lui Robert Jordan si pentru ca a 12 e prea mare va fi impartita in 3 volume, deci cred ca se apropie de Dune 😀

  9. Da, ai dreptate:))

  10. Eu nu înţeleg cum gândesc (au gândit) oamenii ăştia, gen Frank Herbert, Tolkien, Asimov, Robert Jordan, Orson Scott Card. Ce-o fi fost oare în mintea lor?!

    P.S.: Pe J.K.R. n-am uitat-o. Pur şi simplu nu înţeleg şpilul cu Harry Potter.

    • păi. Mai întâi visau. Apoi le-a venit ideea. Au pus pe hârtie spiriduși. Apoi au șters și au scris din nou:)). Au făcut din asta scopul lor și iubeau ce făceau. Cu timpul scânteia s-a transformat într-un foc. Apoi în incendiu. Și cel mai adevărat e că au crezut.

      „Who possesses your time also possesses your mind.”

      Cred că așa. Dar eu nu îl înțeleg pe Herbert. După fiecare carte exclamam ”Cum a putut tipul ăsta să creeze un asemenea univers!” Pur și simplu seria lui e prea complexă.

  11. Tu mai ai puţin din Dune. Eu încă nu mi-am făcut curaj să încep.

    • Prima este cea mai bună. După aceea, încet încet își schimbă stilul. Am auzit că de la Împăratul-Zeu începe să abereze. Bine, eu am citit Împăratul și mi-a plăcut, dar am lăsat Ereticii de la mijloc…

      În orice caz, merită. Foarte complex.

Lasă un răspuns

