Lecție pentru Sun Tzu/Machiavelli

300px-Australian_infantry_small_box_respirators_Ypres_1917Discuția a avut nevoie de o revizuire serioasă din partea mea. Ideea generală a rămas aceeași, dar acum se poate înțelege mai bine.

Vlad X: eu mă simt destul de bine :))
S!lvana… …: explică-te, soldat :-S
S!lvana… …: pe câmpul de bătălie al Liceului X (cod)
Vlad X: războiul de pe terenul Liceului X
Vlad X: se dă în două ture
Vlad X: dimineața infanteriile 11 si 12
Vlad X: și după masă infanteriile 9 si 10
Vlad X: acum sunt în infanteria 10, adică cei mai tari din tura a 2a
S!lvana… …: și armamentul?
Vlad X: l-am predat
Vlad X: eu eram mai mult… hmm… atacam din umbra, deci nu prea foloseam armament
Vlad X: așa si
Vlad X: acum ca fac parte din infanteria 10
Vlad X: este de datoria mea să țin în viață infanteria 9, nu?
Vlad X: acest câmp de bătălie este plin de mine
S!lvana… …: toate sunt
Vlad X: eu eram la cel mai naspa regiment.. așa că m-am transferat la alt regiment. simplu.
S!lvana… …: aha.. deci ofițerii erau răi?
S!lvana… …: și Nadia o să dea peste ofițeri la fel de răi?
Vlad X: Nadia.. hmm.. va trebui să se ungă cu toate alifiile :)) dak vrea să supraviețuiască regimentului A sau B și infanteriei 9. cam așa.
S!lvana… …: și mă mai sfătuiai să intru pe front la Liceul X 😛
Vlad X: o, dar eu sunt mândru de Liceul X
S!lvana… …: nu avem nevoie de eroi morți
Vlad X: adik, am dus un război onorabil acolo :))
S!lvana… …: luptând din umbră
S!lvana… …: ei, lupta mea acum începe
Vlad X: asta inseamna onorabil akolo :))
Vlad X: succes soldat
S!lvana… …: îmi voi face datoria. pentru țară, pentru glie, pentru glorie, pentru note, pentru BAC, pentru… mai stai, că mai am
S!lvana… …: pentru rege, pentru mine, pentru America, pentru Univers, pentru pămant
S!lvana… …: și unde te muți?
S!lvana… …: zii

Aici urmează o informație de război. Strict secret. Apoi:

Vlad X: hmm. dar oricum. eu am experiență pe câmpul de luptă. Experiență acumulată prin muncă. ce o sa faci tu?
S!lvana… …: eu o să îmi port arma
S!lvana… …: și o sa împușc note
Vlad X: soldat. m-ai lăsat fără cuvinte
S!lvana… …: :>
Vlad X: iți sugerez sa îți faci un plan de război.. să îți alegi o baricadă bună.. viziunea asupra inamicului este foarte importantă.. asta dacă ești ca mine, din umbră >:)
S!lvana… …: e aleasă
S!lvana… …: deja
Vlad X: cum?
Vlad X: ai inspectat terenul de desfășurare a regimentului tău?
S!lvana… …: mă voi poziționa față în față cu tancul, pe a patra linie de tranșee
S!lvana… …: cred ca așa se zice
S!lvana… …: sau pe a 3a
Vlad X: aha. curajos din partea ta. eu am supraviețuit față în față cu tancul, pe a 2 linie de tranșee 🙂
Vlad X: dar aveam un as în mânecă
S!lvana… …: care
S!lvana… …: a
S!lvana… …: aaa, un computer uman?
S!lvana… …: lângă tine?
Vlad X: păi.. eu aveam lângă mine un soldat cu capacități de viitor tanc  :))
S!lvana… …: =))
Vlad X: l-am ales din prima zi.. am avut un instinct primar ce m-a ajutat pe tot parcursul războiului
S!lvana… …: noroc :))
Vlad X: ce noroc.. intuiție de soldat adevărat
Vlad X: soldat pleci de la datorie neanunțat :))
S!lvana… …: hei hei, am fost chemat de comandant
S!lvana… …: mi-a dat o veste buna

Damage! Damage! Frâshh. Poc! Bum! Bumbumbum! Transmisie întreruptă.

7 răspunsuri to “Lecție pentru Sun Tzu/Machiavelli”

  1. Vlad X Says:

    Mda.. ai marcat bine ideea… soldat :)). Liceul e un razboi neh? :))

  2. „Dragostea e război şi războiul e iad. Asta înseamnă că dragostea e iad.” (Viaţa cu Louie).

    Legat de subiect, vă anunţ că liceul e cea mai mişto perioadă. Şcoală puţin spre deloc, timp liber gârlă, stres puţin, note mari şamd. Să vedem la facultate ce-o fi.

    • ce vorbe de duh poți găsi în desene animate 🙂 hihihi.

      O, sper să fie așa. Hei Cooos, auzi? Liceul e cea mai mișto perioadă, așadar chill. Omul ăsta știe ce spune 😀 belive me. O săptămânăăăă!

    • Vlad X Says:

      Eu nu am zis ca liceul e naspa. E o diferentza intre a fi razboi si a fi naspa :). Chiar e misto la liceu. 🙂

  3. magykhurin Says:

    Oh, God, iar liceul, sper sa fie asa cum spuneti voi, ca eu deja am intrat intr-o depresine nervoasa din care nu mai pot iesi! Teste peste teste si posibil colegi nesuferiti (sper sa nu fie mai mult de unul sau doi):)) Oricum, trebuie sa recunosc ca aveti mai mult autocontrol decat mine! Sa traiti dom’ comandant! ii voi zice dirigintei.

  4. Uite cine citeste Sun Tzu 😀

Lasă un răspuns

