Windows is starting – tragedie în două acte momentan, dar fără câteva scene din lipsă de chef și inspirație

Ceee titlu lung. Ei, îmi pare rău, chiar voiam să văd cum se termină dar nu, nu, nu mai am chef. Asta e tot. Scena II e varză. Antonia, Cosmina, scuze, voiam să scriu despre voi. Dacă vin piticii până luni promit promit:D

ACTUL II

(La metrou.)

Scena I

SILVANA și IOANA așteptând.
IOANA: Băi, a fost cutremur ieri seară? Sau aberez?
SILVANA: Mno, chiar a fost. S-a despicat pământul când a aflat Dumnezeu că începe școala.
IOANA: Lasă, frate, știi ce marfă o să fie? Să îl vezi pe Sever. Și colegii sunt geniali. Crede-mă pe mine, că știu.
SILVANA: Eu vreau să îl văd pe tipul ăla, de care ți-am spus, Cătălin.
IOANA: Pf, sper să nu fie cocalar. Adică, stai, că mi-ai zis că nu e. Și totuși ai văzut ce m-a întrebat.
SILVANA: Îți zic eu că nu este. Ce cocalar ar discuta despre comunism, minorități și ieșitul în afară?
IOANA: Eu vreau să ies. Și când mă întorc să îmi fac o afacere aici, poate… o cafenea. Simplu și ușor. Și știi ce aș mai vrea? O casă ca aia părăsită unde am fost noi dar, bineînțeles, renovată. Cu gust. Ai văzut picturile alea cu flori de pe pereți din interior.
SILVANA: Nu mai știu.
IOANA: Alea… care erau în interior. Mai știi cum era casa.
SILVANA: Da.
IOANA (gesticulând): Ei, așa cum era ea, ca un con, cu tavanul prăbușit știi că nu mai rămăsese decât peretele în picioare, acolo, în curtea interioară.
SILVANA: Să zicem.
IOANA: Așa. Și pe perete au supraviețuit câteva desene cu niște flori. Făcute manual.
SILVANA: A, le știu, le știu. Când ziceai că cei care au dărâmat casa sunt niște bestii. Și când am găsit seiful ăla mare unde speram să fie bani.
IOANA (râzând): Da, alea. Acum îți amintești. Și cum spuneam? Da. Și să fie renovată, cum era pe vremea aceea. Și cu o grădină frumoasă, cu gazon. Ar fi marfă.
SILVANA: Ce ați făcut la filmul la care ați fost miercuri?
IOANA: A fost super comedie. Las’ că mai mergem noi odată.
SILVANA (scoțând mobilul din buzunar, citind un mesaj): Un-de ești? Noi am ajuns la metrou… jos. (Tastând.) Cu Ioana la Sudului. Vine acum. Îl aud.
IOANA (luându-și geanta): Vii?

Scena II

ANTONIA, COSMINA, IOANA, SILVANA îmbrățișându-se în stație la Brâncoveanu.
COSMINA: Cee faceeți?
IOANA (zâmbind): Suntem în mod oficial colege. Mai trebuia să vină cineva?
SILVANA: Da, Cătă. E pe aici pe undeva, mi-a dat mesaj că vine în două minute.
COSMINA: Păi să vină că am pierdut un metrou pentru el și vreau să mă familiarizez și eu cu liceul (râde).
ANTONIA: Soro, ai timp patru ani să te familiarizezi. Serios.
COSMINA: Știți Unforgiven de Metallica?
IOANA: Glumești? Asculți Metallica?
COSMINA: Da, și eu și soră-mea.
IOANA: Vai, ce bine, oameni normali.

UPDATE: Azi e 09.09.09 😀 Hai că-i amuzant.

7 răspunsuri to “Windows is starting – tragedie în două acte momentan, dar fără câteva scene din lipsă de chef și inspirație”

  1. magykhurin Says:

    O continuare demna de primul act, chiar si in pofida lipsei de inspiratie. Bravo! 😀

  2. haha suna fix ca mine :)) good job .. mai vreau mai vreau ^^

  3. Gilda Says:

    destul de draguts deshi trebuie sa mentionez ka lipsa de inspiratie se simte…dar totusi ca sa fiu seaca…dragutz si atat:))

  4. cosmina Says:

    de fapt silvana scrie bine ji fara inspiratsie => chiar nu se simte lipsa de inspiratsie (sa nu mai spui nimanui ..shhh) … IMI PLACEEE ACTU 2.. sounds like me :)))) really… good job :>> >:D:D:) :X 😀 >:D:D:D:D:D:D:D<

  5. antonia Says:

    imi place faza cu soro si faza cu serios:X:x e tare.Serios.:))) so I dub the unforgiven…

Lasă un răspuns

