Don’t you want a balloon? What’s the matter? One balloon is not enough?

Știți că azi e 11 septembrie? Ei, nici eu nu știam până nu i-am dat comentariu Iorei. Și cu ocazia asta am citit ce am găsit pe Wiki despre chestia asta. Și știți ce m-a amuzat cel mai tare – dacă la așa ceva te poți amuza. Ei, când nu ți se întâmplă ție, când ești spectator… și când e vechi de opt ani de zile, da, te poți amuza. Sau mă pot. Mă rog.

Ei, a fost faptul că al patrulea zbor, zborul United Airlines numărul 93, a cărui ţintă finală se presupune a fi fost fie Capitoliul Statelor Unite fie Casa Albă, s-a prăbuşit lângă localitatea Shanksville, Pennsylvania la 10:03 a.m. Mno, eu mă refer la Pennsylvania. Looks like the Monster. IT, you know. Au trecut în momentul acesta, 8 ani, trei ore și 20 minute de la acel atac. Deci mai sunt 19 ani până să reînceapă ciclul. Ieee, IT.

Nu au căzut piramidele și au căzut zgârie-norii.

7 răspunsuri to “Don’t you want a balloon? What’s the matter? One balloon is not enough?”

  1. revelatii?imi plac revelatiile tale pe minut…mai ales noaptea…oricum mai vb
    pup:X

  2. magykhurin Says:

    Interesanta chestie! Planuiesti sa concurezi cu nostradamus? 😀

  3. Mi-am luat Ochiul Lumii.

    N-are legatura, I know.

    Cat despre asta, este un film diseara pe Prima, cu Nicholas Cage mi se pare, tipul din Knowing (numere fatale).

  4. ce??? adica peste 19 ani se vor intampla toate lucrurile alea din nou?:D

  5. izell Says:

    Mda, am văzut World Trade Center- Urmele Supravieţuitorilor cu Nicholas Cage, l-am mai văzut, ce-i drept, dar whaterver. 11 Septembrie.. Mii de oameni ce nu mai sunt printre noi, alţi câţiva invalizi şi seci de naţiuni care încă îi jelesc şi comemorează anual. Tragic, ştiu.

    Am mai postat cevaaa, în sfârşit !!

Lasă un răspuns

