Ultima zi de libertate

Se poate crede că devin prea dramatică și că înfățișez toate acestea într-o lumină prea proastă. Dar fiți atenți. Nu exagerez. Este chiar o tragedie. Este ca momentul dinaintea morții. Ne temem mai mult de el decât de moartea în sine, pentru că, ei bine, vom fi morți. Ahm… stai că am deraiat de la subiect.

Da. Este o tragedie pentru mine pentru că chu-chu timp și chu-chu citit. Atât. E ultima mea zi de libertate. Când a trecut vacanța asta? Mi-e dor de acel prezent Bookfest. Mi-e dor de banchet pentru că a fost pe 10 iunie, cu trei luni înainte de asta. Mi-e dor de mine cea mai tânără cu trei luni. Dacă tot veni vorba, mi-e dor și de mine din clasa I, dar hai să nu îl mâniem pe Dumnezeu, citat din mami. De ASTA!!!

I wish for this night-time
to last for a lifetime
Will all the books, all around me
Far away from high-school

Pierd contactul, pierd, pierd.

Nu, nu rimează, încercam și eu. O, Doamne, când a trecut vacanța asta???? Mă voi trezi oare la 234 de ani întrebându-mă același lucru?

6 răspunsuri to “Ultima zi de libertate”

  1. magykhurin Says:

    Mie nu mi se pare ca dramatizezi. De fapt cred ca ai completa dreptate! This night to last forever… what a beautiful dream! Mi-e dor deja de vacanta si de zilele de odinioara!

  2. Crâncen.

  3. Gilda Says:

    Adevarul gol-golutz!!!!
    Si nu ai vrut sa vii in vacanta asta sa dormi la mine…delok!

  4. izell Says:

    uhh. Ar fi dragut sa citesti si tu Mizerabilii.. si pe langa asta, tin sa mentionez ca sunt cea mai norocoasa persoana caci sunt in plina indigestie chiar cu 13 ore inaintea clopotelului.. Devin cam pesimista.

  5. izell Says:

    Prima meea leapsa.. ia treci pe la mine.

  6. cosmina Says:

    dfoarte crud ji adevarat.. exact ce e ji in mintea mea.. numai ca as fi damatizat mult mai mult.. gandul asta mia macinat jumatate din creier aproape.. :-S
    p.s. nu te vei trezi niciodta la 234 de ani :)) ji nu spera niciodta la chestia asta k o sa fii dezamagita :))))) ok.. kestii idioate deale mele :-J :)) >:D<

Lasă un răspuns

