Sunt în mod oficial încântatăăăă

Dar în mod oficial după prima săptămână nu înseamnă pentru totdeauna, nu înseamnă nici măcar pentru prima lună dar prima mea impresie asta e. Voi menționa materiile importante.

Diriga predă foarte bine și este foarte înțelegătoare. La câte întrebări au fost mă așteptam să strâmbe din nas și să se răstească, dar o dată nu a schimbat tonul. Antiteza Iolandei Știreanu. Imperturbabil. Notă maaaaare.
După primul șoc de la fizică și după primele minute în care doamna Stoica s-a prezentat într-un fel care îmi contrazicea toată părerea despre marketing… a doua și a treia oră au fost mai relaxate și… băi, predă bine. Stilul e complet diferit de al fostei profesoare, mai… uman? Mai lipsit de porcăriile alea de formule? Mai… după gustul meu? Fizica e aproape istorie a fizicii :X Încă. Pretențioasă, da, foaaaarte pretențioasă, dar e un profesor bun. Notă mare. Nu uitați că asta este prima mea părere.
Chimie, Mirela Marcu. Mă așteptam la ceva gen Tudorița – de care nu mi-a plăcut deloc, deși notele pot compensa stresul din acea apocaliptică zi de marți când a fost, totuși, vina mea. Când a intrat în clasă a fost o fază destul de hilară, în sens că toți s-au ridicat și au tăcut, nu tăcut, ci TĂCUT, la fel cum am făcut la fizică și îmi venea să râd. Rareori am văzut o scenă de genul acesta. Apoi, după ce am văzut cum era, m-am întrebat dacă nu cumva o înlocuiește ora aceea pe adevărata Mirela Marcu, pentru că îmi plăcea prea mult de ea. Menționez că auzisem lucruri urâte. Apoi s-a prezentat dar, sincer, chiar și atunci am avut dubii. Vrea să fie liniște și să avem bun simț dar, serios, ce prof nu vrea asta? Așa că primește notă mare. Hiiii, nu dăm test predictiv și facem și o recapitulare generală, iar asta îmi place.
Română? Hmm… mă rooog, ce să spun, este bună și se ridică pe vârfuri când vorbește, este generația noastră și ne-a câștigat inimile… tocmai de aceea păstrez distanța…
Info. Încă nu am făcut nicio oră propriu-zisă, abia luni, dar ca persoană este OK și cred că și predă bine. Îmi place.

Băi, băi, băi, chiar Îmi Place!

Ei, astea sunt materiile importante. Nu vă plictisesc și nu mă plictisesc – deși mie mi-ar plăcea să continui – cu restul. Am de terminat o compunere, phai, dacă nu era școala 8-|. Unde ești tu, vacanță? Și uitați-vă aici, coperta e superbă. Nu superbă, ci Superbă, cum ar spune Stephen King.

13 răspunsuri to “Sunt în mod oficial încântatăăăă”

  1. Vaiii, merci Silvanna, dar ma ucizi cu King 😀 Sigur, pana dai de altul ce te va incanta mai tare. Multam!

  2. Bai am fost la Diverta .. si eram wow vreau cartile asta dar nu am bani . Poate le are Silvana . Oricum chiar daca le ai sau nu le ai trebuie sa le cumpar . 😀

  3. izell Says:

    Mda, King King King. E bun, destul de bun. Şi îmi place. Oricum, dacă eşti încântată în ceea ce priveşte liceul, totul e ok. Prima mea săptămână de clasa a opta a fost oarecum groaznică.. Da, groaznică. De ce? Pentru că îi reprezint pe cei mai mari din şcoală şi nu mai este nimic interesant de făcut pe holuri. D-aia.

    Numai note bune îţi urez.

  4. Aha. Deci nu-i asa de rau.

  5. Pfuaii … noi am dat teste …. ne-a si predat … teme o gramada 😦 trist … ce noroc ai Silvana .. apropo Georgiana a inceput sa regrete ca n-a dat la Vianu :))

  6. magykhurin Says:

    Mcar tu ai avut o saptamana buna… la mn a fost oribil si saptamana viitoare va fi si mai si. De ce? Pt ca am cam 6-7 teste predictive. Am avut deja la Romana.

  7. Crde-ma sunt pretentii foarte mari … si profii foarte rai 😦 …aia de mate ne-a dat niste formule si spunea ca trebuia s ale stim :O si noi eram ceva in gen poftiimmm si a zis ca daca nu le stim o sa avem probleme foarte amri la matematica … 😦

  8. >:P…. o sa dam test la desen :))) deci da mai bine la Vianu :))

Lasă un răspuns

