#@^#()

Ești tot ce mi-a mai rămas, un vis, o idee.

Nu mă întrebați, nu se acceptă comentarii la postul ăsta. Oricum, ceea ce e în spatele acestor cuvinte poate fi considerat una din următoarele sau chiar toate:
– năbădăi
– hormoni
– rebeliune
– porcării
– chestii de adolescent
– nebunie
– nebunii
– nedemn de luat în seamă
– …
de ce să încerc să înțeleg?
– emo kid

Și mă întreb de ce am redeschis calculatorul să bag postul ăsta. Oricum mi-a pierit tot cheful. Și articolul ăsta e nedemn. Randament 0. Mă duc să mă culc. Poate visez ceva interesant. S-a mai întâmplat, deși adormisem într-o stare proastă. Ce chestie, din același motiv:)) Na că am râs. Virtual. Noapte bună. Aș fi putut face altceva acum dar ce să-i faci? Te pliezi pe situație.

update. lumea are dreptul să fie nefericită, să aibă fixații, să facă ceva doar atunci când unele condiții sunt îndeplinite, să poată închide ușa aceea de care vorbea Stephen King – vai ce viață fericită, cu tot cu accidentul lui – când are chef și să o deschidă tot atunci. Să viseze și să cadă. Și să fie lăsată în pace cu hotărârile ei măcar într-o anumită privință, dacă restul vieții – în ciuda impresiei cumpărate de libertate – este condusă de cei de pe următoarea treaptă.

cineva și-ar putea da seama despre ce vorbesc aici. M-R:)

dar pentru alții sunt… năbădăi. Urăsc cuvântul. Poate șterg postul. Impresie cumpărată de libertate. Poate nu.

Nu vă chinuiți.

update 2. ce enunțuri scurte.

update 3. aș fi crezut că sunt anormală doar dacă nu aș fi regăsit aceleași gânduri în doi oameni care, cred eu, nu sunt predestinați Spitalului 9.

update 4. acest post nu este atac la persoană, este atac la situație, atac la timp, atac la ironie, atac la credință.

update 5. acest post nu este ceva imoral, ilegal, indecent și nu atentează la siguranța națională, nici lucrul din spatele lui nu face (niciunul) vreunul din aceste lucruri. Na că îmi uit și logica frazei.

Comentariile sunt închise.

