Leapșa cu numărul nu știu cât

Luată de aici.

Leeeet’s go.

1. Ce vârstă ţi-ai da dacă nu ai şti câţi ani ai?
Cât are Izel:))

2. Ce e mai rău: să eşuezi sau să nu încerci?
Să eșuez. Gustul dezamăgirii e tare acru.

3. Dacă viaţa e atât de scurtă, de ce facem multe lucruri care nu ne plac?
Pentru că de mici ni se spune „Nu poți face numai ce îți place. Oamenii nu își iubesc jobul, dar muncesc în fiecare zi ca să aducă mâncare pe masă pentru copii, pentru ca ei să crească mari și să…” facă ce nu le place. Și suntem îndoctrinați. Asta îmi amintește de o întrebare de la școală…

4. Când ţi se pare că s-a vorbit şi s-a făcut totul, ţi se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
M…nooo.

5. Dacă moneda naţională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
Dacă moneda națională ar fi din 1 ianuarie 2009 fericirea aș renunța la școală și, cu muzica tare și un Shake Royal/McFlurry lângă mine aș lua o carte – orice carte, pentru Dumnezeu, creierul îmi e suprasolicitat – și m-aș așeza cu picioarele pe masă and… go for it! Timp de 3 luni, să îmi fac rezerve de fericire. Apoi să vezi tu bani.

6. Care este lucrul pe care ai vrea să îl vezi cel mai mult schimbat la oameni?

Ignoranța.

7. Faci ceea ce ai visat că faci, sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?
Încă nu fac ceea ce viez să fac, datoria m-a adus aici și legea și împinsul de la spate. Să sperăm că va veni o zi. Adică… sunt sigură că va veni acea zi.

8. Dacă media de viaţă ar fi de doar 40 de ani, ţi-ai trăi viaţa diferit?
Măi, am 14 ani. E destul de greu să răspund la întrebarea asta. Încă. Dacă mi s-ar fi dat ocazia aș fi trăit-o altfel.

9. Eşti mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?
Care trebuie? Care trebuie?? Nu îmi place acest termen. Așa că aleg prima variantă.

10. Dacă ar fi să oferi un singur sfat unui copil despre viaţă, care ar fi acela?
Stai calm că Universului oricum nu îi pasă ce faci tu. Fii liber. Permite-ți. Citește :)). Că oricum mori odată.

11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?

Un geniu stresat. Găsesc eu o cale să nu mai fiu stresată. Și un prost… e ignorant. Doar asta vreau să schimb, nu?

12. Ce-ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil să mai ai amintiri de acum înainte?

De acum înainte? Serios, de acum înainte poate însemna 2 ani, 30, 50, 70, 100, 223 sau 2038462 de ani. Pe lângă ai mei 14… e destul de mult. Așa că hai să renunțăm la acești paișpe’ ani și să primim cu brațele deschise următorii 203947.

13. Îţi mai aduci aminte de momentul acela de acum 5 ani când erai extrem de nervos şi nefericit? Mai are vreo importanţă acum?
Bineînțeles că nu:)) Îmi amintesc că eram la ștrand cu văru-meu și el mă băgase cu capul în apa aia super sărată. Era să mă înec. Când am ieșit l-am luat la bătaie. Eram supărată rău. Mai contează? Nuuu. Și încă multe altele:D Au trecut.

14. Care este cea mai frumoasă amintire de-a ta din copilărie? Ce o face atât de specială?

Nu știu acum. Când mergeam cu bunicul în Tineretului și mă urcam pe capra unui domn de acolo, în vârstă, care făcea poze. Despre această capră a vorbit profa de desen azi. Ce coincidență. Numai că ea vorbea de alt parc. Oricum tipul a plecat din Tineretului :-< Sunt mai multe.

15. Dacă ai câştiga un milion de dolari, ai renunţa la ceea ce faci acum?

Hai că mai îndur puțin…

16. Când a fost ultima oară când te-ai aruncat cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deşi toţi te sfătuiau să nu încerci?
Aducerea lui Cătălin (Badea) pe linia de… plutire. Hahaha, a mers nu-i așa? A ajuns la Dacia. Și m-am ales cu bube:)) Ce amintiri.

17. Când a fost ultima oară când ţi-ai auzit sunetul propriei respiraţii?
Acum. Pentru că am respirat mai tare să îmi dau seama că o fac.

18. Care e lucrul pe care ţi l-ai dorit întotdeauna să îl faci şi încă nu l-ai făcut? Ce te opreşte?
Întotdeauna? Poate de la 9 ani. Să public. Mă oprește timpul, școala, tata care mă pune să fac altceva și micile șuturi și cuțite care îmi taie aripile. O chestie din asta a fost… când? Duminică? Nu, luni, că trecuse de miezul nopții.

19. Care e lucrul pe care îl faci mai bine decât toţi ceilalţi pe care îi cunoşti?
Să cred.

10 răspunsuri to “Leapșa cu numărul nu știu cât”

  1. izell Says:

    Cine se presupune ca va prelua leapsa? nu te superi daca.. nu ?:))

    • Mă supăăăr! Nu ai voie, nu ai dreptul!!!!!! Mno, nu e vina mea că nu am mai avut timp să scriu că pot să o preia toți:)) Nu băga în seamă primele 2 enunțuri.

  2. „De 3 lucruri eram sigura,primul,Edwart era probabil sufletul meu pereche,al doilea,se refera la partea vampirica din el care banuiesc ca ma vrea moarta,si al treilea,imi doream irevocabil,neconditionat,impenetrabil,heterogenic,ginecologic si scandalos ca el sa ma sarute.” LOL =))) :))

    • izell Says:

      De ce esti atat de rau ? „impenetrabil, heterogenic, ginecologic si scandalos” nu era in fraza respectiva. Da, stiu, e siropos.

      • Nu eu sunt autorul. Mi-a trimis-o cineva. 😀

      • Este o carte-parodie a lu’ Twilight, Nightlight, scrisa de The Harvard Lampoon, o organizatie umoristica de la univ Harvard.

      • izell Says:

        O parodie la Twilight? Da, se pare că fenomenul a luat mult mai multă amploare decât bănuiam. Oricum, ca orice om normal, apreciez sarcasmul într-o măsură potrivită.. Cu toate că este vorba despre o lucrare de care îmi place foarte mult.

  3. magykhurin Says:

    Am ras la raspunsul de la intrebarea 13… L-ai luat la bataie?! 😀 App, am luat si eu leapsa!

  4. antonia Says:

    nu stiu care e faza cu leapsa dar mi se pare geniala:X:X:X:X
    a app cu twilight sa fasait tipa spre ultimele…adica ma rog a fost mania cu twilight suuuper a iesit fiilmu nuj ce da acum mi sa parut pur si simplu ca scrie inadins ca sa tsipe lumea de bucurie cand iese cartea/filmu…serios mai bine o lasa asa decat sa scrie pentru ca trebuie si e cu bani:)

Lasă un răspuns

