Bine

Pe 17 iunie a fost Bookfest. Când m-am întors cu două ghizdane pline și nu știu câte pungi de acolo, m-am gândit: „HA! Am tot ce mă interesează, cred că la Gaudeamus nu iau mai mult de cinci.” Azi, ca în orice sâmbătă – mai frumos ar fi fost dacă nu m-ar fi ținut o oră în plus la meditații -, am fost pe la Diverta și încă câteva librării. Și am văzut atât de multe cărți noi, și nu numai noi, ci și altele care mi-au trezit interesul, relativ vechi. Rezultă căăă… aștept Gaudeamus:)). Trăiască Romexpo. Ador locul ăla. Ați observat mirosul care vă izbește când intrați într-o librărie? De foi… de tuș. Sau e doar în capul meu?

Care e faza cu brigăzile și bătăile Dinamo-Steaua? Există vreo genă în steliști care îi face să sară ei primii la bătaie? Cromozomul X sau o mutație genetică? Eu făceam niște glume, că în 2012 va fi selecție naturală – doar vianiștii – dar se pare că m-am înșelat, pe jumătate. Dacă va fi o selecție naturală, steliștii vor continua să existe. Hai mai lăsați-mă. Serios. Și intervine paranoia – spunc ce vreau în metrou, bine?, nu ne ia nimeni la bătaie.

P.S. Sunt în criză de melodii epice + că s-a stricat a 5a pereche de căști. Fără yeeey!

P.P.S. Dacă în Constituția României vârsta de la care ești considerat major ar fi fost de 33 de ani, soră-mea nu ar fi spus asta: „Frate, acum pot să merg în orice țară vreau.” Sau eternul „Fac ce vreau.” Nu e atac la persoană, e o constatare, ok?:D

9 răspunsuri to “Bine”

  1. Mirosul ala ❤ exista.. si atunci cand deschid o care noua sau veche imi place sa o miros.. E un vechi obicei de al meu.. Stiu ca nu contezea cum miroase ci conteaza ce scrie in ea.. Darrr.. uneori judec cartile doar dupa miros

  2. izell Says:

    ieeei 😡 a 5-a pereche de casti.. „Silvi”.. ce le faci ?:)) le speli cu acid clorhidric ??

    • dacă chiar mă întreeebi, aveam obiceiul (dar la primele 3 căști, nu și la ultimele 2) să mă învârt cu ele în urechi și la capătul lor iPodul:)) Prima pereche am stricat-o băgând-o în apă. Restul nu mai știu.

  3. magykhurin Says:

    Ei, eu nu am stricat decat 3 perechi de casti… M-ai intrecut! Offf 😀 Oricum, in privinta mirosului de tus, ai mare dreptate!

  4. izell Says:

    MP4-ul lui Doru a sarit singur in tavan? Foarte atletic MP4.. 😀 Si pot spune ca sunt diferita in privinta castilor.. 😀 caci eu le pierd, nu le mai stiu numarul, dar le pierd. 😀 ba nu, ca sa seman cu Doru, o sa spun ca au fugit. singurele, au fugit.:)

    • Sa-ti explic. Prinzi castile cu mana, si incepi sa rotesti ca la aruncarea greutatilor. la mine nu era exact asa, pentru ca am invartit pe verticala, si (ca-n reclama aia), „dintr-o data….spuf!” 😀

  5. Gilda Says:

    nu nu ti se pare…chiar e adevarat:X
    e mirosul acela de vechi shi totushi etern:X
    e superb…divin!

Lasă un răspuns

