O leapșă și un joc

Gata, de lepșe m-am plictisit, dar asta mi s-a părut interesantă și celălalt joc la fel. Leapșa e luată de aici și jocul de aici:)

1. dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta ? motivează alegerea făcută!
(Normal că gândul îmi zboară la ASOIAF. Dar să nu înlocuiesc vreun personaj, ci să îmi fac apariția nou nouță în mintea lui Martin >:) Deși cam are obiceiul să omoare lume. De ce? Cum adică de ce:))?)Seria asta e genială. (ASOIAF sau…)

După rumegare și digerare mi-am dat seama că stric totul dacă intru eu acolo. Deci fără ASOIAF.

2. dacă ai putea să-ţi alegi prenumele, care ar fi acesta? dar în cazul în care ai fi de gen opus?
Îmi place cum mă numesc. Acum.

3. în ce altă ţară ai vrea sa trăieşti pt 1 an şi de ce?
Franța, logic:D Îmi place istoria ei.

4. care e visul cel mai neobisnuit ce l-ai avut şi ţi-l aminteşti?
Visul în care citeam o carte și frazele aveau logică 😀 și vedeam ce se întâmplă, știam ce se întâmplase înainte. Și cel în care am văzu castelul Santagar…

5. povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi ca eşti un animal.
Deschid ochii și privesc de pe piscul meu soarele cum se înalță. Îmi întind aripile și bat din ele, ridicându-mi picioarele și stând suspendat, legat de o ață invizibilă care trece prin centrul lumii, care este piscul meu, cuibul meu. Și apoi fac ce face un vultur cu cap alb. Țâșnesc și plutesc pe aer.

6. dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioada limitata de timp, cine ar fi aceasta persoană şi de ce ai ales-o?
Mi-ar placea sa fiu în pielea unui anumit președinte. Interese naționale.

7. daca te-ai trezi singur pe lume, care crezi ca ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?
M-aș asigura că nu se întorc. Acum… trebuie să știu să conduc o mașină, să opresc centralele, eliberez urșii din China, distrug barajele și… visez. Chiar toți? Hai doar o parte…

Și jocul. Șase povestioare a câte șase cuvinte.
1. Protecția animalelor e plecată la Mc’Donalds.
2. Solomon era înțelept. Regatu-i a căzut.
3. Anunț croitorie: Coasem golurile din memorie.
4. Gripa nu afectează vulturi. Doar găini.
5. Noaptea vezi mai departe. Vezi stele.
6. Joke of the day: Suntem liberi.

+ update: 7. Zeus se îneacă. Caron îl salvează.

Update 2: Leapșa merge la cine vrea. Iora, Izel, Răzvan. Oricum nu o să mă mai arunc pe lepșe înfometată, m-am plictisit de ele. Le voi lua de acum înainte doar pe cele cu dedicație și pe cele care mi se par interesante. Cât despre joculeț, e dificil și amuzant în același timp. Aș putea spune că zboară spre cei trei menționați mai sus plus Oana. Acum, nu vă oblig, dar sunt curioasă ce vă debitează mintea. Sunt conștientă că Oana se poate să nu aibă timp, îmi văd părinții și trag concluzii. Dar dacă vă vin idei, așa, când vă spălați pe dinți sau mai știu eu ce faceți, împărtășiți-le și nouă.

6 răspunsuri to “O leapșă și un joc”

  1. Dupa ce am citit prima intrebare, inainte de a citi raspunsul, eram sigur 100% ca o sa spui ASOIAF. 😀

  2. cosmina Says:

    sincer nu stiu la cate dintre intrebari miar fi venit raspunsuri instantanee… :))

    • păi nici mi-e nu mi-au venit instantaneu. Ei, la prima a venit instantaneu, dar după a început să pâlpâie. Se explică acel „sau”.

      Cel mai mult m-am gândit la ce animal să fiu. Adoram vulturii ăia cu cap alb:X

  3. dariopecarov Says:

    N-ar fi trebuit sa dai „jocul” mai departe? adica… asta era regula de baza…:D

    • mie mi-a fost destul de dificil. Și oricum mă gândesc că dacă cineva vrea să îl facă, o să îl ia. Nu îmi place să fiu constrânsă și încerc să nu constrâng.

      Dar >:) >:), celor trei bloggeri principali din lista mea, Iora, Izel și Răzvan, sunt curioasă ce le poate debita mintea referitor la acest joculeț. So… go go go!!:)) Să bag un update.

  4. izell Says:

    o sa incerc si eu, dar doamne! ce absenta:) .. o sa revin. 😀 si o sa iau si eu ASOIAF, fii fara grija.:D

Lasă un răspuns

