Entuziasmată

Prima persoană pe care am reușit să o conving că ASOIAF este mega-ultra-super…etc de genială, astfel încât să accepte să îi împrumut cărțile și să le citească, a reacționat după ce a văzut universul Martin așa cum speram, adică:
„Alo? Silvana? Unde ești în chiar momentul ăsta? Ești la școală?”
„Nu, chiar acum ies din bloc. Uite, ating ușa.”
„STAI! Oprește-te, întoarce-te și urmează-mi instrucțiunile.”
„Ce?”
„Am terminat Cântec de gheață și foc.”
(haha, zicea că va trece o lună și nici o săptămână nu a trecut de când i-am dat Iureșul săbiilor)
„Șiiiiiii????”
„Foarte tare. Vreau continuarea, vreau ce urmează, vreau orice… nu mai este nu? E în engleză? A apărut ceva??”
„Ntz, nu mai este. A apărut A feast for crows in engleză, dacă vrei ți-o dau.”
„Dada, sigur că vreau.”

și am mai continuat ceva…

Am mai convins pe cineva??? Hai, citiți-l pe Martin. Tipul e drog. Ă… cărțile lui sunt:)) Până și Regii nisipurilor mi-a plăcut.

În altă ordine de idei, îmi place Vianu, colegii (îmi plac) deci, Georgiana, am avut eu atunci tendința să critic, dar îmi place. Materiile sunt cam grele, dar supraviețuiesc. 🙂 Azi a fost super. Ne-am normalizat.

5 răspunsuri to “Entuziasmată”

  1. Da ASOFAI .. TREBUIE SA STIU =))

    • nu, nu trebuie. Să știi că am avut intenția acum să scriu „nu trebuie să știi că ….” dar țeapă:P oricum, din A feast for crows vei afla. Și încă o chestie. Să nu cumva să te uiți pe poze. Dacă vrei, îți dau eu, te asigur că am multe multe multe și așa nu riști să tragi cu ochiul pe secrete de stat. Plssss, nu te uita. Îți strici plăcerea. Nici pe Wiki.

  2. magykhurin Says:

    Sa sti ca si pe mine m-ai convins sa citesc, dar na, lipsa d timp, Sunt sg ca o sa fie asa: incep si termin fara sa ma pot opri. De abia astept o portita in haosul asta…

  3. Ok, eu sunt al doilea pe care l-ai convins. Cand le primesc, prin posta (mi le comand saptamana urmatoare, adica primele carti, primul volum), imi fac poza cu ele sa ma crezi? :))

Lasă un răspuns

