Mulțumesc

Chiar am fost șocată. Mă gândesc acum că ar trebui să fac altceva, dar chiar mă mănâncă să scriu articolul ăsta, pentru că altfel nu știu cum să spun mulțumesc. Este felul meu. Nu mă așteptam, nu sunt obișnuită cu astfel de lucruri, îmi par prea… sentimentale… felul soră-mii. M-ați surprins în mod pozitiv, pe locul I surorile apoi toți ceilalți care nu aveau nicio treabă cu mine și totuși m-au îmbrățișat, jumătate din clasă, unul după altul, la mulți ani, la mulți ani  +  cadoul Antoniei și Cosminei și… practic shocked.

Când am pus la status am pus… la mișto. Mă așteptam la 2-3 de lma și două râsete acolo. Oricum ziua mea adevărată ratează școala cu 12 zile. Băi, niciodată nu a mai fost așa 😀 Thank you all >:D<

Și acum să vă dați și voi, ceilalți, seama, azi a fost Sfântul Silvan.

Mersi bă!!! 😀

7 răspunsuri to “Mulțumesc”

  1. balinferi Says:

    La Mulţi Ani! , La Mulţi Bani!

  2. izell Says:

    Deci, despre ziua ta de nastere.. nu credeam nicio iota :)). imposibil. dar La multi ani pentru ziua ta sfanta. 🙂

  3. @Balinferi: Mulțumesc:D

    @Izel: Ha! Pe asta nu o împărțim :))!

  4. magykhurin Says:

    La multi ani!!! Eu abia acum am vazut postul… Si mult succes in drumul pe care ti l-ai ales…

  5. Hei, chiar exista sfantul Silvan?

    Eh, si daca exista, si daca nu, LA MULTI ANI ! 😀

  6. Nu stiam de acest sfant 😛 Oricum, La Multi Ani!

  7. @ Doru, Oana: Thank’s:)

Lasă un răspuns

