Când va veni frigul cosmic, ne vom arde și diamantele

4 răspunsuri to “Când va veni frigul cosmic, ne vom arde și diamantele”

  1. magykhurin Says:

    Nu prea inteleg… Frigul cosmic?… Ok, eu interpretez din cel mai sadic punct de veder: are legatura cu apocalipsa? Sau, alta idee, se refera la iarna nu?

    • se referă la cât de frig a fost ieri (și azi, dar eu eram îmbrăcată deja ca de Polul Nord + răcită așa că să zicem că nu prea am simțit). Și mi-am amintit de fraza asta. Mă gândeam că dacă la acele 10 grade tremuram de nu mai puteam, cum ar fi la 0 grade Kelvin? Ne vom arde și diamantele. Diamantele cred eu… înseamnă umanitatea…

      ă..da

  2. balinferi Says:

    Păi…0 Kelvin nu există decât în teorie. În plus zero Kelvin chiar dacă am presupune prin absurd că există implică o sumedenie de alte amănunte fizice dincolo de banalul frig. Ca de exemplu…la zero Kelvin nu mai există mişcare, nici un fel de mişcare, nu doar cea browniană dispare dar până şi electronul ar trebui să se oprească pe orbită. Lipsa oricărei mişcări face imposibilă existenţa focului din două motive: -lipsa oxigenului, mai exact imposibilitatea alimentării focului cu oxigenul necesar
    – focul, flacăra în sine este ce-a de-a patra formă a materiei, cea plasmatică şi implică obligatoriu mişcare.
    Aşa că …diamantele noastre vor scăpa. Ceea ce nu se poate spune şi despre noi. 🙂

Lasă un răspuns

