OH MY GGG… Martin

Deci nu, deci da, deci nu, deci știu că nu se începe o frază așa dar… dar nu-mi vine să cred că… că… of, Doamne, NEMIRA, te iubesc, o să îți rămân cititor fidel până la moarte și dacă cumva o să mi se întâmple un accident pe munte și o să intru în comă o să îmi pun niște prieteni să îmi citească din cărțile scoase de tine până îmi revin, cum cică s-a întâmplat – acum nu știu dacă King și-a bătut joc de noi, nu am verificat – în nu știu ce țară și un tip se rănise pe munte și i s-a citit din LOTR până s-a trezit.

Nu cred că pot pune emoția și frenezia care m-a cuprins în aceste rânduri. Spre deosebire de Doru, eu nu sar prin casă (cel puțin nu încă, nu știu ce voi face dimineață), doar țip, la masă, sau râd de fericire, sau scot onomatopee și chicoteli. Acesta poate fi un lucru rău, pentru că presiunea nu are unde să se ducă altundeva decât în mâinile care îmi tastează… bucuria omoară mai degrabă decât tristețea. Morbid? Și nici nu pot pune zece mii de AAA-uri pentru că ar fi inestetic. Nici nu pot umple articolul cu o, Doamne-uri pentru că aș plictisi. În momentul în care scriu aceste rânduri am un zâmbet asemănător cu acela de acum o săptămână când s-a supărat Ohara – 9 B-ul știe – și nici nu am citit tot articolul de pe blogul editurii NEMIRA pentru că știu că odată terminat îmi voi petrece două minute admirând coperta, pe care o țin ascunsă acum într-un tab, doar așa, de masochism.

Astăzi pe tablă am scris mai mult decât mă obișnuisem în celelalte zile, adică, după ce ASOIAF trona mare, în mijloc, roșu, am luat casele la rând și le-am desenat blazonul cu tot anti-talentul meu fără un desen clar în față. Apoi, în următoarea pauză, am scris devizele lor. China le-a șters. Apoi Laura a venit la mine și mi-a spus: „Cred că o să o citesc și eu, pare interesantă.” În sfârșiiiiit, de două luni mă chinui să creez această scânteie. De două luni tot scriu valar morghulis înainte de fizică și sunt întrebată ce înseamnă iar eu le spun că este o limbă din cea mai genială serie ever și că înseamnă oamenii mor! La testul de la română unde exercițiu patru suna: „Alcătuiți o compunere-dialog de cel puțin 20 de rânduri pe tema unei cărți preferate” a fost de la sine înțeles că voi scrie despre ASOIAF, deși mă cam temeam să nu o considere carte… pe riscul meu. La proiectul de la română am spus că, deși Quo vadis este printre primele 10 cărți preferate – observație: pe ASOIAF o consider o carte, nu o serie, pentru că altfel s-ar ocupa primele 7 locuri – dar nu este prima: „Prima este pe tablă.”

OK. Aberez. Ăsta a fost un prolog. Capitolul I. Așa cum a spus Doru referitor la SFIDAREA, așa spun și eu acum la… o, zei, puteți să credeți cât de repede se mișcă NEMIRA?? Poți să CREZI??+alte 2000 de semne de întrebare. Citisem un comentariu că A FEAST FOR CROWS nu va apărea la Gaudeamus, asta dacă cititorii nu vor să fie cu greșeli sau alte lucruri de genul acesta. Graba strică treba. Și acceptasem, că doar ce era să fac? La urma urmei, cinci luni, e cam puțin și traducere și corectare și bla bla bla toate lucrurile care se fac pe aici. Îmi amintesc cum mergeam spre Romexpo în iunie, la Bookfest, și mă gândisem că dacă nu găseam Iureșul săbiilor toată bucuria mea avea să se ducă pe apa sâmbetei. De fapt, gândeam mai multe lucruri referitor la acest subiect, dar lasă 😀 Cum începusem din spate la standul NEMIRA bănuind că ASOIAF era în față, pentru a gusta acel sentiment care mă făcea să mă simt vie, ceva care semăna cu adrenalina și care îmi făcea inima să bată repede repede repede. Și apoi, când am avut volumele în mâna:X

Mda, și apoi când s-au terminat :-@.

Ăăă… da. Așadar și prin urmare… FESTINUL CIORILOR apare la Gaudeamus. Doru >:D< mulțumesc de două ori, prima pentru știi tu ce și a doua oară pentru anunț, nu cred că mă uitam azi pe blogul NEMIREI. Dar nu neapărat în ordinea asta.

Încă două săptămâni, la naiba, cine știe câte fonduri o să am? Azi, la școală, am făcut o mini listă cu ce vreau eu să iau la Gaudeamus. Renunț la excursia cu Rotea pentru asta! și voiam să merg!, chiar voiam! La Voineasa, nu? Ce ocazie mai frumoasă de a compara ultima excursie, aceea care a ieșit ca vai de capul ei, cu aceasta nouă, cu noua clasă, cu noul liceu pe care nu îl mai dau nici pentru Sava. Revenind. Se făcuseră 26 de titluri. Hyperion, Căderea lui Hyperion, cele nouă rămase din Amber, Ilion, Gazda, Parfumul văduvei negre, Sfidarea, Talismanul, Apocalipsa, Jocul lui Gerald, Mobilul, Evanghelia lui Satana, Blestemul Nobilului Foul, Ucenicul asasinului și încă câteva al căror nume le-am uitat, astea fiind must-urile, să spunem cele mai importante:))

Cine știe câte voi putea lua:-< hai, că sunt puțin mai multe ca la Bookfest…… oh, dream.

A SONG OF ICE AND FIRE

george_martin_festinul-ciorilor_12-1024x851sursa

Update: Martin e un geniu. Un pur geniu. Geniu. Geniu. Opera lui… genială.

NEMIRA RULZZZZ!!!

27 răspunsuri to “OH MY GGG… Martin”

  1. Laura Says:

    Silvana, te rog mult, nu renunta la excursie. Lasa-mi placerea sa iti trimit eu Festinul ciorilor, cu riscul de a-ti strica emotia cumpararii cartii direct de la stand si de a diminua incasarile editurii 🙂
    Trimite-mi un email cu adresa ta, ca sa stie ciorile pe unde sa falfaie.
    Cu multa simpatie,
    O laura cu bocanci.

    • un pachet trimis prin poștă, presupunând prin absurd că va fi real:)), nu se compară cu Gaudeamus. De 5 luni… nu, de mai puțin… de 3 jumate să zicem, că în primele aveam ce citi… Deci, de trei luni jumate aștept târgul ăsta, știi cum e când te pregătești să îți iei un covrig de la Victoriei și nu mai ai bani, deși în ultimele 2 ore numa’ la asta te-ai gândit:) și celelalte? Atmosfera e de neegalat. Dacă Rotea face oricând altcândva excursia, vin. Dacă nu, nu:((:D
      plus că e și olimpiada:)) nu tu mi-ai spus să nu renunț la ea?

  2. Laura Says:

    Nu, nu eu, poate alta laura.
    Eu sunt Laura aia cu bocanci, nu ai ghicit care?

  3. Laura Says:

    PS
    dar tu nu esti la scoala, Silvana?

  4. Laura Says:

    uita-te mai atent la carte

    • ooo, Doamne:)) M-am prins. Scuze de zăpăceala:D

      hmm, cu pistolul la cap reunuț la Gaudeamus ;)) Alea 3 ore sunt o relaxare completă de care îmi amintesc în orele de fizica. Vor mai fi excursii… dar următorul târg va fi în iunie. Nu ratez nu ratez:D Dar dacă propunerea rămâne în picioare eu nu am nimic împotrivă:))

  5. Laura Says:

    Nu sunt sigura ca te-ai prins, dar, fireste, prpunerea e cat se poate de valabila. Esti atat de entuziasta si ma bucur intr-atat sa vad ca mai exista tineri care citesc cu voluptate, incat imi face placere sa iti daruiesc cartea. Si, da, ma duci cu gandul la fetita mea, care e aproape de varsta ta.

    Iar la Gaudeamus nu vroiam sa te indemn sa renunti, ma gandeam ca le poti face pe amandoua – si excursia, si vizita la targ – iar banii sa ii folosesti eventual pentru o alta carte.

    Cum ramane cu adresa?

    Aceeasi

  6. Laura Says:

    Cu tot dragul.
    Hai, du-te la scoala, ca intarzii 🙂

  7. A ajuns si la mine primul volum. Weekendul asta il dedic primei carti. Ma bucur ca ti-am facut ziua fericita. Adica nu eu, ci nemira. Totusi, am si eu o mica parte. 😀

  8. izell Says:

    Da, iti place mult ASIOAF. Daca mai exista vreo indoiala acum e evident. cate persoane ai omori pentru cartile astea ?

  9. magykhurin Says:

    Wow, cat entuziasm… cred ca la o singura serie de carti am avut simptomele astea :)) Offf, oare de ce se tine Gaudeamus numai in Bucuresti?!!!

  10. Deci m-ai innebunit, mi-am luat si eu cartea asta. O sa te pun sa-mi dai o cafea daca nu-mi place 😀

  11. Martin ar trebui să mă plătească că îi fac reclamă. Și nu e numai aici, belive. Azi al doilea coleg a admis posibilitatea să și-o cumpere, pentru că am umplut tabla:)

    • Citit primele 90 de pagini. Prima impresie: Limbaj simplu si frumos, personaje interesante si bine conturate… sa vedem mai incolo.

  12. Ei hai gata, ca deja ma enervezi cu ASOIAF-ul asta. Mi-o iau si eu, si sper sa-mi placa. Ca de altfel… 😀 Vad ca actiunea din Festinul se petrece in anotimpul meu preferat, iarna. 😀 Prima in ce anotimp?

    • „In a land were the seasons last for decades the summer comes to an end.”:X Vine iarna.

      Adică, stai că am aberat. Prima… e mai mult vară. Încet, încet, vine iarna.

  13. antonia Says:

    pe cine ai mai corupt?
    din clasa ma refer
    ca vad ca de aici pe toti:))

  14. antonia Says:

    ce convingatoare esti!

  15. mdeaaah :))… dar pe tine încă nu te-am convins 😛

  16. antonia Says:

    :O:O
    nu tsiam spus eu ca ‘prea umpli tabla de asoiaf,hai sami iau si eu cartile’?
    pentru asta o sa le imprumut pe toate de la tine:)))

Lasă un răspuns

