Se pune?

Aș putea să spun că acestea sunt de la Gaudeamus, dar, cum nici nu a început, spun că sunt de la un pre-Gaudeamus. Sala Dalles. Kilipirim cred că se numea.

click pt. mărime.

1. Casa întunericului – pentru că e de Stephen King
2. Salem’s lot – la fel.
3. Jocul lui Gerald – pentru că îmi stă în cap de cinci luni să o cumpăr.
4. Negurile – pentru că e un alt fel de Cavalerii Mesei Rotunde și e cu castele, regi, regine, săbii et cetera, chestii care mă interesează pe mine.
5. Blestemul nobilului Foul – coperta vinde o carte. Și numele. Și am citit câteva comentarii pozitive la adresa ei, iar undeva pe acolo figura și numele lui Martin.
6. Hyperion – trebuia să îl încerc pe Dan Simmons. Iar cartea aceasta e ridicată în slăvi.
7. Hărțile prevestitoare – 😀 aici am greșit, am luat a doua carte din serie, deci trebuie neapărat să o iau și pe prima. Mi-a tot sărit în ochi în librării.
8. Ucenicul asasinului – noutate, habar n-am despre ce este vorba, dar miroase foarte frumos și o calitate foarte bună a foilor.
9. Amintirea pământului – asemeni punctului 5, mai puțin partea cu Martin.
10. Jocul lui Ender – dubios cum un SF a apărut în manualul de Limba și Literatura Română clasa a IX-a.
11. Lordul luminii – văzut, plăcut.
12. Sabia magică – povești cu vampiri de pe terioriul românesc, sper să fie ceva cu substanță… cât de cât.
13. – 14. – 15. Cele trei romane de Marc Levy de la editura Trei. Mi s-a spus că scrie „genial!”.
16. Cruciadele văzute de arabi – văzut, plăcut.
17. – 18. Herta Muller.
19. – 23. în sfârșiiit, Amber!

Am ratat două de la Tritonic pe care aș fi vrut să le iau de la prima tură, dar eram cu mintea numai la Amber. Am văzut Sfidarea, Doru… e mai mică decât mă așteptam :)), dar abia aștept să vină și la mine. Rao nu era și m-a uimit asta. Herta Muller scrie foarte ciudat.

Este rău să ai atâtea la îndemână, nu știi pe care să o iei prima 😀

13 răspunsuri to “Se pune?”

  1. Deci acum sunt atat de invidios!! Oare de ce se tine Gaudeamus numai in Bucuresti?!!

  2. Da, are paginile mai subtiriri dar practic e mai mare decat prima. 😀

    • Eu credeam ca e la fel de ,are: 528 pag. Oricum, Silvana, am si eu o intrebare: ai luat Lordul Luminii doar pt ca e scris de Zelazny, nu 🙂 ?

      • nu, nu doar. Pentru că mi-a plăcut Amber și mă întrebam dacă are același limbaj, iar dacă nu are, cum o fi, pentru că l-am văzut de multe ori în librării și, la urmă, pentru că nu costa mult 😀

  3. ar trebui sa`ti „deschizi ” un muzeu .. la cate carti ai

  4. Silvanna, pe la ce ora iesi de la scoala? Vreau sa vorbesc cu tine.

  5. antonia Says:

    doar trei ai gasit de Levy ?
    sunt curioasa daca iti vor placea:). Macar cateva (atunci cand le vei avea pe toate). Si, dupa ce le citesti, sa pui un articol pe blog despre parerea personala pentru fiecare :). Te roooog ;;) 🙂

    • păi, oficial, se anunță o groază de recenzii. Nu, dar trei le-am considerat must-uri, cel puțin în acel moment. La Gaud, dacă îmi mai rămân bani :)) le iau și pe celelalte.

  6. Wow. Jocul lui Ender a ajuns in manual?

    Anyway, recomand.
    Numai ca… nu doar prima carte (jocul lui ender) ci toata seria lui ender (jocul, vorbitor in numele mortilor, xenocid, copiii mintii) si toata seria umbrelor (umbra lui ender, umbra hegemonului, umbra marionetelor, umbra uriasului)

  7. Da, Jocul lui Ender apare intr-un manual alternativ de romana, unul ptr clasele de Filologie. Asa am auzit si eu de carte.
    Silvana, la Gaudeamus s-ar putea sa ai surprize placute legate de seria lui Ender, sa fie toate vreo 90 ron (stiu ca nu e foarte putin, dar cartile luate separat sar binisor de atata).
    Cartea de la nr. 16 am luat-o si eu, mi s-a parut interesanta sa aflu cum au vazut ceilalti cruciadele.

    • uau, atunci sunt norocoasă, pentru că apariția în manual a fost singurul lucru care m-a convins să le iau 😀 deși, e ciudat, pentru că sunt la Real.

  8. Tu ai Jocul lui Ender in manual si eu am Harry Potter :))

Lasă un răspuns

