Uite cum am făcut:

M-am trezit și punându-mi ceasul să sune din 10 în 10 minute s-a pierdut o oră. „Azi ai teză, știai?” gândesc. Partea bună cu Ohara e că nu ne pune să învățăm pe dinafară. Bineee… Am finisat eseurile… apoi le-am finisat și în ora de sport, moment la sfârșitul căruia am început să mă tânguiesc, eu, care până atunci zâmbisem toată ziua. Nuuuuu….

La primul subiect îmi poate scădea ceva, recunosc că nu am scris chiar tot tot tot. La doi – mulțumeeesc – am putut alege între un fel de eseu și o compunere liberă, am ales-o pe a doua. Îi sunt recunoscătoare Oharei, cred că datorită mie a adăugat și compunerea liberă. Nu mă așteptam să o facă. Ultimele două exerciții simple. Astfel încât, rezultatul este: foarte bine. Vine mâine 🙂

Acum, sper să nu mă bucur degeaba. :-S

P.S. Mă îndoiesc că voi mai scrie despre lucruri atât de materiale în viitor, precum… teze >:)

11 răspunsuri to “Uite cum am făcut:”

  1. O sa-mi permit sa-ti dau un sfat desi nu cred ca ar fi nevoie. O sa ti-l dau tie si celor de varsta ta care intra pe acest blog. Sa nu faceti ce am facut eu care consideram ca scoala nu e pentru mine si nu ma duceam cu saptamanile de am ajuns sa renunt la ea prin clasa a-XI-a, si apoi sa stau acasa si sa cer bani de la parinti cand vroiam ceva anume. E frustrant sa ai peste 20 de ani si sa traiesti pe spatele parintilor. Nu-i ascultati pe cei care va spun ca scoala nu ajuta la nimic, ca in viata reusesti doar cu pile si relatii, ca nu e deloc asa.

    • oh, nu cred că cine îmi vizitează blogul are asemenea gânduri… e bine că te-ai trezit, cel puțin acum.

      • Da, ai dreptate. Cei care posteaza comentarii pe blogul tau sunt tineri cu care as fi vrut sa seman. Dar nu ai de unde sa stii daca pe blogul tau nu intra si tineri care sunt asemeni mie cel din trecut.Poate ca o fac dar nu posteaza nici un comentariu. Oricum nu prea dau sfaturi. Am avut o stare mai ciudata ieri.

    • Perfect de acord.

  2. magykhurin Says:

    Felicitari!

  3. Am si eu teza la istorie miercuri. Daca nu vorbeam cu tine atunci probabil dadeam din geografie… asa ca multumesc, si felicitari!

  4. scrisoarefaralitere Says:

    Ohara e o profesoara fantastica de limba romana.regret ca nu a fost profa mea.orele cu ea sunt deosebite!!

  5. scrisoarefaralitere Says:

    nu. nu glumesc. sunt la facultate. am avut prieteni in vianu. si am fost sa-mi prezint cartea in liceu , si asa am cunoscut-o si personal pe doamna ohara. si chiar are o metoda de predare care pune accent pe creativitate. si incearca sa-i incurajeze pe tineri sa citeasca

Lasă un răspuns

