Ciorile

În mod oficial sunt păsările mele preferate.

A venit Festinul:D și voi trece peste detaliile plictisitoare de gen cum și în ce fel. În acest moment sunt citite 3 pagini din primul capitol cu Cersei… în acest moment. Paaa…

și mulțumesc.

8 răspunsuri to “Ciorile”

  1. magykhurin Says:

    Sti, chiar ma gandeam la un articol despre ciori imediat de a aparut Festinul… 🙂

  2. Asa, deci nu mai auzim de tine weekendul asta. Ai timp sa mananci sau, mai simplu, ti se administreaza in sange? Ti-ai putea pune o perfuzie de aia… 😀

  3. eu am fost putin cam (des/bos)umflat cand am auzit ca festinul nu prezinta nimic din nord… :((

    • să vezi ce dezumflat o să fii când o să vezi cum se termină capitolele – asta dacă nu ai făcut-o deja. Voi scrie în curând o recenzie – să ajungă vacanța. Nu pot să cred ce țeapă ne-a tras Martin. Ne lasă COMPLET în suspans. Cu toate personajele. O face intenționat să îi luăm și următoarea carte >:P

    • adică, stai să nu se înțeleagă greșit, mi-a plăcut mult :))

      • 😀

        uau, deci pot fi si mai desumflat…
        inca nu m-am apucat de festin, am zis sa incep cu Ucenicul Asasinului de Robin Hobb, ca prea a fost laudata si cartea asta. Tocmai ce am terminat-o, fac o mica escapada in SF prin antologiile de la Millennium Press si apoi ii dau cu Martin…

      • Ucenicul asasinului e frumoasă:D

Lasă un răspuns

