Mai multe lucruri

I. 1. La mulți ani, ROMÂNIA! Și încă ceva…

2. A fost balul. Mi-am omorât picioarele, deși nu am dansat deloc. Nu a fost ceva extraordinar, dar, să zicem.

3.Pozele:

nu au fost mulți oameni. Citez: „Era unu aici, altu acolo, încă unu în cealaltă parte… și între ei 150 de oameni.” Nu le voi pune pe acelea cu mine, ha! Am o afinitate pentru natură.

II. Cărțile:

1. Povestea lui Lisey – pentru că e de Stephen King.

2. TĂRÂMURILE PUSTIITE povești ale apocalipsei – pentru că am vrut să îmi iau Ilion 😀

3. Dune: Cruciada mașinilor – pentru că nici nu am terminat-o, încă, pe prima.

4. Atlasul secret – pentru că am a doua carte din serie și pentru că e mare, deci e o poveste complexă care nu se termină din primele 3 ore.

5. Negurile – pentru că o am pe prima.

6. Sanctuarul

7. Vorbitor în numele morților – pentru că e continuarea Jocului lui Ender.

8. Căderea lui Hyperion * ** – pentru că am Hyperion.

9. Coșmar de închiriat – pentru că Răzvan a vorbit despre el.

10. 50 de mari legende și minciuni ale lumii – pentru că e și despre Borgia.

11. Gazda – pentru că e tradusă de Shauki și pentru că îi mai dau o șansă lui Meyer.

12.-13. Umbra torționarului & Gheara concilatorului – pentru că mi-au sărit în ochi… de la Bookfest și pentru că am citit o recenzie.

14.-15. La început a fost întunericul & Profetul războinicului – îmi amintesc de Elantris și sunt maaari.

16. Cap-de-mort – 😀 pentru că nu puteam să refuz.

17. Soția călătorului în timp – o plantă care a prins rădăcini pe parcursul a luni de zile.

18. Alte țărmuri – asemeni 16. SF.

19. Spioana imperială – singura pe care am luat-o de a Corint, după ce alesesem vreo 4.

20. Orașul și câinii – pentru că a vorbit Ohara de ea.

21.-22.-23. Ultimele trei minute; Ceasornicarul orb; De ce cred oamenii în bazaconii – nu am fost eu.

11 răspunsuri to “Mai multe lucruri”

  1. Hmmm, da-o inapoi 😀

  2. Wow! Cate carti ! As fi vrut si eu sa-mi iau Vol 2 din Cartea soarelui Nou: Gheara concilatorului pentru ca imi luasem volumul 1 de la Bookfest. Mai vroiam sa imi iau si Spioana Imperiala dar nu eram sigura de ea. (sa-mi spui ce parere ai despre ea pentru ca vreau sa o cumpar si eu) 😀

  3. si eu care ma simteam mandra de mine ca mi-am luat „doar” 13 volume:))

  4. balinferi Says:

    Mie trebuie să-mi fie ruşine. Rău! Am plecat cu două sacoşe + o geantă şi asta în condiţiile în care de la Nemira mi-am luat o singură carte. A trebuit să merg până la editură ulterior, dar nu aveam cum să car mai mult. Partea bună e că voi avea ce să citesc de sărbatori. :))
    Iar ţie copil să-ţi fie ruşinică! Data viitoare îţi umblu la urechiuţe! Păi e frumos să zici aşa, că nu puteai să refuzi? Mai trist e că va trebui să şi citeşti, pentru a fi iertată…măcar pe jumătate! 🙂

    • uite:)) la Cap-de-mort și Alte țărmuri nu am avut nicio idee cum să le descriu. La fiecare carte, când o luam în mână, îmi făceam în minte o schiță: „Despre asta spun asta…” Eram sigură că se va înțelege că voiam să le refuz și nu am făcut-o:)) hei, cum să spun eu nu unei cărți?

  5. balinferi Says:

    Pentru gafa asta monumentală vei fi aspru pedepsită, clar! De acum încolo nu voi mai da cărţile care le am în dublu exemplar altcuiva şi nici nu le voi vinde ci ţi le dau ţie. Să te poţi plânge că nu le-ai putut refuza şi să trebuiască să citeşti. :))
    Având în vedere faptul că îţi place genul fantasy îmi pare rău doar de faptul că nu citeşti şi în maghiară, la ei cum a intrat pe piaţă fantasy-ul cu vreo 7-8 ani înainte de a deveni asta o modă şi la noi…aş avea câteva zeci de cărţi să-ţi dau, majoritatea încă netraduse în română.

  6. abia astept sa vad cum ti se pare Vorbitor in numele mortilor.
    atentie, este destul de diferita (ca stil, sa zicem) de Jocul lui Ender…
    oricum, daca o sa iti placa, mai mult ca sigur vei vrea sa le citesti si pe ultimele 2 din serie…

  7. iupyyy Says:

    Eu mi-am luat vreo zece…aştept să aud că ţi se deschide apetitul pentru beletristică cu iz realist, ca să discutăm câteva titluri. :)) Până atunci…lectură plăcută!

Lasă un răspuns

