DA! A câștigat Băsescu. Slavă.

11 răspunsuri to “”

  1. magykhurin Says:

    😀 Ce am mai râs de postul ăsta!

  2. balinferi Says:

    :))

  3. eu aș fi plâns dacă nu aș fi avut ocazia să îl scriu. Sau pe aproape.

  4. No, putin imi pasa mie de presedinte. Dar ma bucur ca te bucuri.

  5. Probabil ca o sa imi dai cu ceva in cap cand o sa ma vezi la scoala.. DAR eu nu sunt pro geoana(stiu ca e manevrat din spate si ca e pampalau) dar sunt contra basescu, nu imi place omul ala(spune una si dupaia face alta)… Eu eram pro crin … 8-|

    • Te-am văzut azi:)) Dacă nu ești pro Geoană e ok. Niciunul nu e perfect, dar nici nu se cere. Pentru Crin eram și eu, înainte, dar după ce a pierdut s-a băgat de partea lui Geoană. Care e făcut niște chestii care nu mi-au plăcut. Adică cum, te înjuri cu unu și peste 3 zile faci joncțiune? Nu. Așa că rămâne Băsescu. A făcut ceva ca să ajungă aici.
      Și nu îmi place absolut de-loc de Koch. În afară de notele nemeritate, e complet împotriva lui. Și nu e germană ceea ce facem noi. Mă rog. De parcă aș putea schimba ceva.

  6. iupyyy Says:

    A făcut ceva Băsescu, într-adevăr, ca să ajungă aici. Dar ce?:) Sunt mulţi oameni naivi care nu bănuiesc de ce e în stare. Dar ca să dau un mic indiciu:
    se numără voturile. Urnele sunt închise. La una dintre secţiile de votare se primeşte următorul mesaj: „Geoană conduce. Furaţi cât puteţi.”

    Asta o ştiu de la o prietenă care a fost în comisie şi care s-a opus „demersului” PDL-iştilor. Aşa că…să trăim bine.

  7. antonia Says:

    iora e cel mai corect om din punct de vedere logic,in acest caz, care a dat un comentariu 🙂

  8. izell Says:

    ehh, are rost să îmi spun preferinţa politică? Îmi place roşul, îmi place stânga şi CATEGORIC urăsc portocaliul. Dac-ar fi să dezbatem scena politică din ultima vreme nu ne-ar ajunge un deceniu.
    Cert e că ştiu ce jurnalişti nu vreau să urmez.. viva Andreea Pora şi Naşul. fratee, penibiil.

    Dar respect, mult respect. Trăiţi bine?

    dacă mai e activ, http://www.basescu.org .. merita!!!

Lasă un răspuns

