În sfârșit, acasă!

Da, nu aș fi crezut că o voi face vreodată, dar chiar am vrut să plec din Vâlcea. A fost pentru prima oară când am mers iarna acolo și nu a fost vina mea că nu m-am simțit așa cum ar fi trebuit să o fac. Am fost la salină. E ca o peșteră mare (imensă), asemănătoare cu sietchurile fremenilor, cu aer sănătos bla bla bla, dar plictisitoare și prea comercială cu muzica aia, măcar că era tradițional românească, dar mai bine nu ar fi fost. Era iluminată prea mult și era plină cu o groază de chestii din plastic. Nu am fost în pădure (este un must când merg în Vâlcea), abia dacă am fost în Zăvoi și acolo urmărită permanent. Am 14 ani și jumătate, cred că sunt capabilă să mă descurc. Am pășit pe gheața lacului și am savurat troscurile. Surpriză, în ziua următoare se topise. Am lovit copacii cu spatele ca să cadă zăpada. Foarte, foarte real. Cam atât. Dar nu mai plec nicăieri vacanța asta. Îmi luasem Bestia umană de Zola și Hyperion și nu am citit nimic nimic. Am pierdut trei zile citind doar 40 de pagini. Ei bine, am făcut eu mai multe, dar dăm în bârfă și, oricum, mi-e lene. Speram, o, cât speram să mă întâlnesc cu cineva cunoscut, dar nu a mai mers cum a mers cu Ohara.

Ne mai auzim.

5 răspunsuri to “În sfârșit, acasă!”

  1. magykhurin Says:

    Eu ma bucur ca te-ai intors! Imi pare rau ca vacanta ta nu a fost asa cum ti-ai dorit! Condoleantele mele 🙂

  2. izell Says:

    Da, da, condoleante. Gandeste-te la partea buna, nu ai ramas inzapezita.

    Nici nu iti poti imagina ce spectacol e acum la malul marii. E gheata, muuulta. Nici ca as putea descrie peisajul:). Genul acela de gheata format pe copaci, cladiri, bare de metal.. Gheata formata dupa cum batea vantul. Alba, nici gand sa vezi prin ea.. si maree. pun pariu ca nu se vor dezgheta pana in iulie. sau poate :-?? ..

  3. Macar stii cum e cu unghiul de 15 grade dupa excursia asta. 😀

Lasă un răspuns

