Luați-vă izmene PRO-Shrike. Hyperion e superb

Trecând peste inițiala mea non-tolerare față de ceea ce am văzut a fi sf pur – iar eu nefiind băgată prea mult în universul sefe, singura carte/serie fiind Dune -, constat că Hyperion chiar este superb. Poveștile acelea… prima, cu bikura și cea cu Rachel (acolo am ajuns) sunt… sunt foarte tari, ce pot să spun?! Și mă credeți sau nu, personajul meu preferat este Shrike. De ce nu apare mai mult?? Vai, tare aș vrea să îl văd în realitate, într-o zi, nu neapărat făcând ce face el de obicei, doar așa, pe stradă, creând panică:))

Pregătesc de Anul Nou un articol mareee. Hai, că acum că am spus-o nu mă pot dezice.

10 răspunsuri to “Luați-vă izmene PRO-Shrike. Hyperion e superb”

  1. Craciun fericit cu mos bogat!

  2. balinferi Says:

    Crăciun Fericit!
    Întradevăr Hyperion este super carte, păcat că nu e la aceaşi înălţime continuarea. Dar vei vedea… În orice caz pe mine Căderea lui Hyperion m-a dezamăgit.

  3. @Oana: Crăciun fericit… habar n-am cum să urez, dar bănuiesc că e în ordine dacă întorc:))
    @Balinferi: Crăciun fericit… și ție.
    P.S. Nu am observat acel minus al lui Simmons de care mi-ai vorbit la Gaudeamus :-?? mă rog, e prima.

  4. balinferi Says:

    Încearcă să citeşti Căderea Lui Hyperion fără să ţii cont de observaţia mea. Mi-a mi-a sărit în ochi stricteţea matematică a construcţiei naraţiuniii mai mult din cauză că citisem şi Ilion, roman în care acest amănunt este mult mai pregnant, mai evident.
    Oricum, în Hyperion Dan Simmons construieşte ecuaţia cu multe necunoscute, totul este misterios şi bizar aşa că e firesc să fascineze cititorul, deabia în Căderea Lui Hyperion începe să rezolve ecuaţiile, determină valoarea ( rostul şi importanţa unor personaje în cadrul istorisirii) unor necunoscute, ceea ce n-ar fi deranjant…dacă nu ar lăsa atât de multe întâmplări în aer sau dacă la mistere complexe (Shrike), cu influenţă generală asupra lumii, nu ar fi explicaţia vagă şi cam ilogică.

  5. „Întradevăr Hyperion este super carte, păcat că nu e la aceaşi înălţime continuarea.”
    Poate d-aia se intituleaza „Caderea…” 😀

    • Am citit recenzia lui Feri. Bine, am citit-o încă o dată pentru că pe atunci habar n-aveam despre ce e vorba. Acum că știu cine moare și ce se întâmplă cu Shrike, cred că va mai trece ceva timp înainte să mă apuc și eu 😀

  6. balinferi Says:

    Cădere Aspoiule, dar trebuia tocmai în derizoriu? 🙂
    Mie cel puţin faţă de Hyperion continuarea mi s-a părut o prăbuşire, nu doar o cădere.
    @ Silvana, gusturile nu se discută. Sunt mulţi oameni carora le-a plăcut şi Căderea lui Hyperion, aşa că…mai ştii?

  7. voicunike Says:

    @Silvana-nu te mai lua dupa recenzii! citeste cartea si o sa-ti placa! si pina la urma conteaza daca iti place tie nu lor! s-asa astia sunt „dinozauri” batrini care dau sfaturi! 😀

Lasă un răspuns

