A venit Moșul

Da, deja. Și în timp ce mă delectez cu această minunată invenție a omenirii care nu este nici ciocolata și nici tipografia, mestec ceva care de obicei nu se mănâncă dar care mi-ar putea da, cine știe, într-un alt univers numit universul lui Herbert, darul preștiinței.

A venit tata și a spus; „Și în timp ce dormeam a venit un tip și a așezat pe pian tot felul de chestii care mai de care mai ciudate” Citat imperfect, sunt sigură. Fuga. Privirea mi-a căzut pe căști. Genial. Ai fi putut crede că a fost special ales momentul, pentru că azi am fost la magazin și am căutat, dar am găsit orice de la Apple, mai puțin căștile mele preferate. Apoi am văzut, lângă niște prăjituri, un fel de sul mic care îmi aducea cu lemnul. Și cum era între mâncăruri, l-am mușcat. Avea un gust ciudat. „Auziți, asta se mănâncă? Asta se mănâncă, spuneți-mi acum, înainte să aflu că e ceva de rău.” Dar era deja prea târziu. „E scorțișoară. Nu se mănâncă.” „Scorțișoară!” Fugi și scuipă. De unde era să știu? După, mi-am dat seama că era destul de gustos, așa că am mai mușcat puțin. Mirodenia avea gust de scorțișoară, așa că de ce să mă privez de ceva gustat și de Paul Atreides:)) Și încă câteva, dar consider căștile lovitura lunii:D

Muzică, muzică, genial, genial. O să am grijă, de data aceasta, de ele ca de ochii din cap.

6 răspunsuri to “A venit Moșul”

  1. magykhurin Says:

    Hmm… Mă întreb cât o să reziste această pereche de căşti 😀 Crăciun fericit, Silvana!

  2. ASOIAF fericit in continuare!

  3. Sa speram ca aceste casti prind luna Februarie :)) da,da, ASOIAF FERICIT ..

  4. Silvana you are amazing! Sarbatori fericite!

Lasă un răspuns

