Cadouri de Crăciun

Am spus că nu urez. Dar nu am spus că nu fac cadouri… bidimensionale 😀

pentru cine vrea s-o ia

100.000? 200.000? un cuvânt? Și noua posesoare este Izel

P.S. V-a rămas băutura, că Shrike îmi rămâne mie

ăsta-i pentru mine, e Shrike

iarăşi, pentru cine se încumetă

etc etc

vă urez să nu aveţi parte de mai mult de trei grupuri de colindători

cu riscul de plagia, Doru, „lanuşilamultani”

2 răspunsuri to “Cadouri de Crăciun”

  1. izell Says:

    Iuhuuuuuuuuuu !

    Sărut mâinileee ! Crăciun fericit!

  2. […] iată că am primit un cadou foarte consistent de la Silvana. Mulţumiri eterne. Eu m-am limitat se pare doar la o simplă […]

Lasă un răspuns

