Lamentări – titlul mi-a venit când am văzut în panoul de comandă cuvântul „legătură” (permanentă)

Nu cred că termenul de frig a existat înainte în minte mea. A luat amploare abia când am realizat că nu am pus degetul pe zăpadă – ba unul am pus – și mi-a anchilozat mâna atât de rău încât deși o deschideam și o închideam nu rezolvam nimic. Asta înseamnă frig și cred că nici măcar asta. Cum or fi iernile rusești? Lucrurile astea cu degetele atât de înghețate încât nu poți să tragi un fermoar parcă erau doar în cărți. Dar eu nu am putut să deschid un KitKat!

Ah, urăsc ziua de luni.

15 răspunsuri to “Lamentări – titlul mi-a venit când am văzut în panoul de comandă cuvântul „legătură” (permanentă)”

  1. balinferi Says:

    Frigurile adevărate din ţara asta se manifestă prin munţii harghitei, în apropiere de Miercurea Ciuc. Acolo -30 este o temperatură obişnuită pe timp de iarnă, dar s-a întâmplat şi ca la sfârşitul lunii mai să cadă zăpadă de 25 de centimetri. Acolo am cunoscut eu frugul, cu treizeci de ani în urmă. Aveam şase ani şi mi-a rămas pielea din palma lipită de clanţa uşii când am vrut să ies afară…

  2. Replica mea obișnuită: „Vreau și eu (să încerc)”

    Când nu eram așa de mică precum ar fi trebuit să fiu ca să fac asta, la bunici, am observat frigiderul deschis ca să se dezghețe, cred, nu mai țin bine mine. Mi-am udat mâinile și le-am pus în congelator. S-au dezlipit. Așa că am încercat cu altceva și am băgat capul în congelator și l-am atins cu limba. De data aceasta nu s-a mai desprins așa de ușor 😀

    Se mai face cenaclu ProspectArt pe 28?

  3. balinferi Says:

    Da, normal că se face! Iar eu abia aştept să te critic vehement :))
    Îmi pare rau de una bucată limbuţă rămasă parţial în congelator.

  4. costel Says:

    In Rusia e asa de frig incat daca te afli singur sau singura noaptea pe o strada din San Petersburg si respiri cu gura deschisa poti auzi cling cling. Ghici de ce ?

  5. voicunike Says:

    Asta este un frig -test, cine il trece supravietuieste,cine nu nu! 🙂 bine ca nu mai tine mult!

  6. @Feri: Uiii, și eu aștept:D

    @Costel: îngheață și se dezgheață ceva. ce, nu îmi dau cu părerea :))

    @Voicunike: ceva din comentariu mi-a adus aminte de JF

  7. antonia Says:

    ce are ziua de luni?
    si as vrea si eu odata sa fiu in pielea ta sa vad cum e sa-ti fie frig.
    cosmina mi-a spus ca vorba ‘ti se lipesc narile’ e pe bune, si as vrea sa vad si eu odata cum e 🙂
    buna aia cu limba in congelator :))
    nici macar eu n-am facut asta vreodata :)) surprinzator, nu? :))

  8. nu stiu cui, dar multumesc pentru faptul ca wavatarul meu e printre putinele care nu au pic de roz sau culoare care se aseamana 🙂

  9. de fapt, chiar sunt dragutse culorile mele:)

  10. Luni – stai sa vezi….

  11. luni facem laborator pe grupe. Ăsta e singurul răspuns, sosh.

  12. nu e asa rau:)
    ok, cu balanescu e:))

  13. voicunike Says:

    Ce este JF ?

  14. voicunike Says:

    Am banuit eu! 😀

Lasă un răspuns

