se cere o părere

Școală – lia cu „l” mic citește o compunere – lia nu mai citește pentru că a terminat – Ohara spune: „Dacă am fi fost la cenaclu, te-aș fi desființat” – Silvana, din banca atât de strategic poziționată își ridică privirea de la aripa roșie de pe bancă care abia începea să se contureze (se vedea totuși că este o aripă, pentru că de fiecare dată când Silvana desenează ceva și nu se înțelege, atunci clar e o aripă) – Silvana a tresărit la cuvintele „cenaclu” și „desființat” – Silvana se întreba cum se poate face așa ceva.

Întoarsă de la cenaclul care o interesa pe ea, Silvana își promite că va veni cu un text tare data viitoare, dacă va mai putea citi data viitoare, pentru că ideea de a nu mai veni nici măcar nu a intrat în ecuație. Cuuuum? Logic că mai vin. Pentru că mi-a plăcuuut și lucrurile spuse sunt cam aceleași pe care mi le spune tata și, oricum, nu am mers ca să fiu periată 🙂 Un lucru își mai promite Silvana, se va îmbrăca gros. Deși cum cunoaște ea mersul lucrurilor va fi foarte cald în februarie.

Mulțumesc prietenilor mei pentru cărțile oferite și în special lui Feri pentru că m-a convins să vin la cenaclu.

9 răspunsuri to “se cere o părere”

  1. atunci imi doresc sa ramanem in ianuarie:)
    las ca vorbim noi azi:))

  2. balinferi Says:

    Am şanse să te conving să vi în fiecare lună la cenaclu?
    Eu îţi mulţumesc!

    • o, eu oricum voi veni în fiecare lună 😀 cu o marjă de eroare din cauza orelor de fizică și întoarcerea la programul normal, dar voi încerca să ajung.

  3. voicunike Says:

    @Silvana-Bine ai venit in clubul sefe! Este un „microb” de care nu mai scapi! 🙂
    @Feri-corupatorule! 😀 😀

  4. De muuulta vreme nu am mai dat pe la tine pe blog… de fapt pe niciun blog. Dar am recuperat acum si am citit toate articolele pana la „2009”. A, ca veni vb, m-am abtinut cu greu să nu comentez la articolul acela cu nemultumirile… religia si biologia… cosmar!!! Oricum, tare as vrea să particip si eu la un cenaclu! In afara de asta, bine ai revenit… nu te supara, dar eu ink nu-ţi urasem!

  5. balinferi Says:

    @ Magykhurin
    Cenaclul ProspectArt se ţine în fiecare ultimă zi de joi din lună, la Observatorul Astronomic, în apropiere de Piaţa Romană. Participarea este liberă şi noi ne bucurăm de toţi cei care decid să ne onoreze cu prezenţa.

  6. balinferi Says:

    Nici Dario nu-i din Bucuresti, totuşi a ajuns la cenaclu! 🙂
    Aşa că nu se ştie niciodată!

Lasă un răspuns

