Avatar

Silvana se hotărește să meargă la film. Este o ocazie notabilă, din moment ce ea a tras grupul și nu ea a fost trasă de grup. Silvana ajunge la HMultiplex cu Laura și Fakey.

Rulează filmul. Mai pe la sfârșit… masacru, copacul bombardat se prăbușește, ultima imagine – o femeie albastră își ținea bebeul care avea o ditamai coamă de păr. Se întunecă imaginea. Și întunecată rămâne.

– Nu se termină așa, nu?

– Nu. Fakey îl văzuse de încă două ori. Update: Fakey il mai vazuse o singura data.

Mormăieli în sală. O aplauză. Silvana începe să aplaude. Râsete.

Ne-au dat banii înapoi.

E și mâine o zi.

„Prostii, zise Scarlett printre lacrimi, o să mă gândesc la asta mâine, căci e și mâine o zi.” „Sfârșitul tuturor problemelor”, Stephen King, Tărâmurile pustiite ale apocalipsei, Nemira evident.

18 răspunsuri to “Avatar”

  1. What? Chiar asa s-a intamplat? :))))

  2. Voi macar v-ati luat banii inapoi.Cand am fost la mine in Timisoara la Cinema City,rula parca Inglorious Basterds.Si nu doar ca s-a oprit filmul dar nici nu ne-am primit banii inapoi…am primit nu stiu ce cupon pentru bufet…

    • să știi că ai fi avut dreptul să îți ceri banii înapoi :Pd și dacă insistai ceva până la urmă ți-i dădeau că nu au ei mare pierdere pentru 20-30 de lei

  3. eu pot sa pun pariu pe ce vrei tu ca ai spus undeva pe la mijlocul filmului ‘acum ar fi momentul potrivit sa ne opreasca filmul’
    asa-i? :))

  4. o aplauza.
    :)))
    deci vreau sa gasesc filmuletul
    sa ti-l arat
    :))

  5. cam așa. De fapt, știu că am gândit cu câteva secunde înainte să se întunece imaginea „Bă să vezi că acum se strică ceva” Și după aceea Fakey dădea vina pe mine „Silvana, e vina ta. E numai vina ta” I-am spus și lu’ bunicu de el și vreau să îl scot să îl vadă și el:)) Mi-e să nu reacționeze „Ce sunt ochelarii ăștia? Și să îi pun peste ochelarii mei?”

  6. o aplauza silvana. normal ca trebuia si tu in seara aia sa contribui la criza mea de ras :)) >:D<

  7. ma rog… cosmina snt… 😀

  8. :)))
    imax? :))))

  9. Magykhurin Says:

    Bravo! Destinul nu a vrut sa vezi filmul! Nu ca tu nu ai fi o ghinionista totala! >D

  10. cosmina Says:

    silvana ia fa tu o socoteala mica de cand nai mai scris ceva :)))) :-W >:D<

  11. Cosmina Says:

    Mie mi s-a intamplat ceva asemanator la o porcarie de film:)).
    Nu ii zic numele ca e penibil. O prietena m-a rugat sa vin cu ea dupa multe incercari. Sincer, eu speram sa se termine filmul si sa primesc banii inapoi dupa incidentul intreruperii, insa n-am avut norocul asta:)).
    La Avatar as fi murit daca se intampla asta.
    E si maine o zi! Chiar si poimaine, si peste 2 zile… tot asa:))

    • ooo, ia uite pe cine vedem pe blog. Urât din partea ta să nu mă fi anunțat la tic că îmi dai comm >:P Numai dacă nu mori. Atunci nu e mai este nicio zi… pentru tine. Ă… da

  12. voicunike Says:

    Buei, nu mai scrii nimic?!! 😀

Lasă un răspuns

