Multe și mici + un cenaclu ProspectArt

Ceea ce demonstrează cât de influențabil este spiritul uman. Sunt o persoană care, încercând să audă părerile a cât mai mulți oameni este în stare să renunțe la a sa proprie dacă vede că o alta este mai bună. Feri mi-a spus să nu mă pierd în blogăreli inutile, asta neînsemnând să renunț la blog – și sper că nici el nu o va face. Așa că am dat câteva click-uri și am privit obiectiv. Mi-am dat seama că unele dintre articole ar fi trebuit dacă nu să dispară, atunci să fie într-un fișier ascuns – sau nu – în calculatorul meu, oriunde, dar să le citesc numai eu => când nu scriu pe blog, este mai bine să fie așa, că iese o spoială. Totuși, este al naibii de reconfortant să aud îndemnuri să mai scriu 😀

În altă ordine de idei, vineri, 19.02.2010 de la ora 17.00 are loc o nouă întâlnire a Cenaclului ProspectArt. Pentru că am auzit întrebându-se „Și ce se face la un cenaclu?” „Ăăă… e un cenaclu. Tu cam ce crezi că se face?” „Păi, ce se face?” ideea stă așa: se citește (fantasy-sf) și se comentează. Poate veni absolut oricine. De data aceasta se va ține la Centrul Cultural Calderon (str. J.L. Calderon nr. 39), prin amabilitatea doamnei Mihaela Popescu (directoarea Centrului Calderon) şi a primăriei sectorului 2 al Capitalei (să spun și asta, să fiu drăguță). Am spus eu că nu ajung, dar poate… biologie și chimie :-” nu știu, văd.

Că tot suntem în câmpul lexical al cuvântului carte, încet încet mi-am luat aproape toate volumele din Amber (mai am doar pe IX, pe X l-am găsit la incredibilul preț de numai 10 RON!) Mi-am luat și Zeii înșiși de Asimov (Partea întâi – împotriva prostiei… Partea a doua – …zeii înșiși… Partea a treia – …luptă în zadar? Foarte frumos) Și Fundația, doar că nu știu câte cărți sunt în serie și care e prima. Văzui pe fansf că mai este și Preludiul fundației și Fundația renăscută și multe altele. Bine, încă cercetăm.
P.S. Pe prima pagină din Zeii înșiși scrie: „Mențiune – media 9.36 pentru merite deosebite la învățătură și disciplină elevului Neagoe Alexandru din cls. a IIIa C – iunie 1997” Și se semnează: prof. Th-nu-știu-cum.

Așa că mâine Silvana o să se ducă de dimineață, încet, să cutreiere Bucureștiul/Universitate-Romană în căutare de orice de Asimov care are legătură cu Fundația, volumul IX din Amber și Seniorii războiului de Gerard Klein (parcă), văzut în metrou și recomandat la cenaclu…lul la care sper să vin vineri. Doamne, câte lucruri poți afla în metrou. Uite, de exemplu, acum câteva zile am mai văzut o bunăciune, de data asta era în engleză, prima carte. Nu am stat îndeajuns de mult să îmi dau seama unde era respectiva doamnă, dar m-a apucat iar zâmbitul imediat ce am văzut: George R.R. Martin :>

AAA, nu o să vă vină să credeți, în biblioteca liceului sunt sf-uri și fantasy-uri!!! Philip Dick și alții de care nu îmi amintesc. Dar era pe acolo și un român… ah… dacă mi-aș aminti… bine, vă spun mâine, promit.

Trecând de la una la alta… azi… mă gândeam: „Te rog, lasă-mi miercurea liberă – liberă la mine înseamnă să se facă ultimele două ore de engleză – te rog, lasă să fie o miercuri minunantă cu engleză. Te rog, fă să fie frumos.” Zici că eram Sansa Stark. Bine. Peste două minute intră cineva, poate elevul de serviciu, poate… Poate profu de engleză care ne spune că mâine nu se fac orele lui. EXTRAORDINAR!

Și pentru că mi-am spus of-ul… vreau să cânt la chitarăăă! Dar știu oricum că nu o să o fac pentru că este prea mult de muncă și prea multă zăpăceală. La școală a fost genial (ultimele 2 ore). Două chitare și o mandolină :X și îmi susțin sus și tare punctul de vedere, China a cântat cel mai bine (glumesc). Am învățat un… un cum se numește… acord? A… I… nu mai știu, las-o baltă.

În regulă, mă duc să citesc Letopisețul Țării Moldovei.

Update:

3 răspunsuri to “Multe și mici + un cenaclu ProspectArt”

  1. antonia Says:

    mda.
    eu vreau zilnic sa cant la tobe.
    de fapt in fiecare sutime de secunda.

  2. voicunike Says:

    Am pus pe blog tot ce era legat de Fundatie, mai sunt doar trei carti scrise in seria Fundatia dar nu de Asimov ci de trei mari autori SF,cam ca la francize! 🙂 In curind voi face si o postare cu cartile aparute la Teora,cu dedicatie pentru tine! 😀
    La Centrul… ai sa gasesti un loc placut si niste oameni minunati! Sa scrii despre cum a fost!

Lasă un răspuns

