Cum face Silvana comandă

Nu știu de ce, dar îmi place să vorbesc despre mine la persoana a III-a, măcar atunci când am ocazia, ca acum, pe blog. Nu asta contează. Contează cum nu am reușit să folosesc (încă) drăguțul acela de cupon de reducere de la Nemira. După un timp destul de îndelungat am aflat că mi s-a publicat recenzia. Yee! De câteva zile nu mai aveam speranțe și, oricum, cam uitasem. Așa că imaginați-vă… nu fericirea, ci voia bună generată de veste. OK.

Bine, încerc să intru pe cont. Username/parola greșită. Nicio problemă, facem altul. Dar îmi trebuia un nou mail. Deci îmi fac un nou id. Bine, nici așa nu merge. Ia stai să zic că mi-am uitat parola. Instantaneu vine o altă parolă. Nici asta nu merge. Dar ce are ăsta? Mergem pe contul mamei. Adică îi facem și ei unul. Nu. Argh! Bine, am așadar trei cărți și posibilitatea de a le lua la reducere, doar dacă îmi reușește faza cu logarea. Cumva cumva tot o să iasă. Precum „Undeva în clădirea asta trebuie să fie o sală de teatru sau măcar una care să îi țină loc. Faptul că eu nu o găsesc nu înseamnă că ea nu există. Există două posibilități. O găsesc, sau nu. 50%. Pariez pe partea cu găsitul. Cum fac asta?” Într-un final îmi dau seama că greșeala mea era că nu bifam căsuța cu Accept termeni și condiții. Ar fi trebuit să mă anunțe :-?? Dar asta e. O bifez. MERGE!

Mai aproape de victorie. Coșul! cărțile! Turnul întunecat! Evanghelia după Satana! Jumper! Codul! Click pe Actualizează! Văd reducerea! Mai aproape! Și când să dau comanda… cică codul este invalid =)) superb.

Mâine mă duc la sediu și spun toată povestea asta, doar cu un limbaj mai puțin colocvial, mai diplomatic.

Am Preludiul fundației și volumul IX din Amber 😀 Da, știu că i-am plictisit pe gemeni și nu, nici măcar nu îmi pare rău :)) Îmi pare doar rău că mintea mea a mers atât de încet încât nu i-a dat o replică acceptabilă domnului mitocan de la Universitate, domn de la care speram mai mult, pentru că totuși, dacă vindea pe acolo mă așteptam să fii citit ceva, prin urmare să… nu fie atât de bădăran. Niciun comentariu, să nu accentuăm amintirile negative.

7 răspunsuri to “Cum face Silvana comandă”

  1. balinferi Says:

    Eu nu mă pot abţine să nu comentez.
    Dragă Silvana, acei domni ce-şi duc traiul în faţa Universităţii sunt vânzători, nu cititori. A te aştepta din partea lor să şi citească ceea ce vând este o cerere absolut deplasată, crede-mă! Chiar jignitoare la adresa unor domni aşa distinşi. Doar nici vânzătoarei din magazinul de pâine nu-i ceri să guste fiecare franzelă înainte de a o vinde! Că sunt mitocani şi nesimţiţi, asta e altă poveste.
    Hai să-ţi spun cele două întâmplări ciudate pe care le-am trăit cu domnii anticari.
    Pe unul, un „domn” la vre-o patruzeci de ani foarte puţin a lipsit şi l-aş fi bătut. Dar rău!
    Mă uitam la cărţile expuse de acesta. M-a întrebat dacă vreau ceva, i-am zis că mă uit. M-a întrebat şi a doua oară aşa ca i-am recitat lista cu titluri, autori, edituri, la care mi-a raspuns ca nu stie daca le are dar pot să caut, poate le găsesc. Aşa că am răscolit în continuare.
    Dupa câteva minute a venit o domnişoară. Cred că avea 17-18 ani. A început să caute şi ea. Domnul vânzător a întrebat-o dacă vrea ceva anume, iar fata i-a cerut Pădurea Spânzuraţilor, a lui Rebreanu. Nici o problemă, s-a aplecat, a cules cartea din raft şi i-a dat-o. Era cam varză cartea, paginile îndoite şi pătate cu ceva ce ar fi putut să fie cafea sau cine ştie ce altceva, aşa că domnişoara l-a întrebat dacă nu are cumva un alt exemplar. Domnul vânzător a strâmbat din nas, apoi a scos o altă carte din spatele celor expuse. Asta nu avea coperta din spate şi lipsea chiar şi o parte din text. Normal, fata nu a vrut s-o ia aşa, la care domnul vânzător a sărit în sus. Scuză limbajul, reproduc exact cuvintele folosite:
    – Pleacă tu de aici până nu te iau la bătaie! Ţie pulă îţi trebuie nu cărţi.
    Fata a şi plecat imediat, eu în schimb am rămas. Nu pentru a cumpăra ceva, ci pentru a-l întreba de domnul vânzător dacă vrea să vadă cum e să-şi şteargă nasul plin de sânge cu mâna ruptă. Păi că…să vezi că el s-a enervat că s-a aplecat de două ori şi ” curva” făcea mutre. Nici nu a terminat de vorbit când a apărut patronul lui şi l-a auzit. Normal, i-a cerut să lase tot şi s-o ia la picior. După ce a plecat mi-a povestit patronul că era un boschetar căruia i-a permis să doarmă în garaj şi pentru a-l ajuta i-a propus să vândă cărţi. Ce să ceri de la unu ca ăsta? Să citească?
    A doua întâmplare am avut-o cu anticarul de lângă Observatorul Astronomic. Am ajuns prea devreme la cenaclu, aşa că m-am oprit să mă uit la cărţi. Speram să descopăr ceva sefe de pe vremuri, dar n-m apucat să mă uit decât în prima cutie când a apărut anticarul.
    – Vrei să cumperi sau numai te uiţi?
    – Dacă găsesc ceva ce mă interesează cumpăr, dacă nu atunci doar mă uit.
    – Toţi vă uitaţi numai şi eu n-am mâncat de două zile.
    L-am crezut. Dar dacă îmi zicea că n-a pus băutură în gură de două ore nu l-aş fi crezut pentru că abia se ţinea pe picioare.
    I-am dat pace şi am început să mă uit în următoarea cutie, la care a venit si mi-a pus în mână ” Cartea lăcătuşului mecanic” şi mi-a zis :
    – Zece lei. Dacă vrei asta bine, dacă nu du-te în pula mea!
    Nu m-am supărat si nici măcar nu m-am enervat. Era un om bătrân, aşa că nu m-am gândit nici la a-l bate…
    – Dar nu vreau cartea asta, caut altceva.
    – Altele nu mai am. Şi costă mai mult. Ori asta ori nimic!
    Aşa că am luat nimic şi m-am dus în treaba mea. Dar cred că la fel vorbea şi se purta cu toată lumea pentru ca a doua oară când am trecut pe acolo, după câteva săptamâni, avea buza spartă şi un ochi învineţit.

    Concluzie: Ai scăpat ieftin! 🙂 dacă te lua şi la bătaie pentru că vrei să-i iei cărţile?
    În altă ordine de idei: când mergi să cumperi ceva de la vânzătorii stradali nu te duce singură. Majoritatea sunt oameni care n-ar trebui lăsaţi în libertate.

    Te vedem la cenaclu?

  2. da, mă vedeți, ca să răspund la întrebarea asta, că-i mai ușoară.

    dar uite, eu îl întreb de o carte de un anumit scriitor. El se gândește dacă o are. Și dacă știe că o are, atunci 99% a citit-o și a citit și mult pe deasupra, așa că îmi mai recomandă. Mă aștept la mai mult de la oamenii ăștia, chiar dacă sunt vânzători. Da, o imagine prea roz asupra vieții.
    Mi s-a întâmplat și mie faza cu „Toţi vă uitaţi numai şi eu n-am mâncat de două zile”, doar cu alte cuvinte și m-am simțit 15 minute prost că nu am luat ceva. Dar asta e, nu suntem noi responsabili.

  3. balinferi Says:

    Dar eu chiar vroiam să cumpăr, dar nu a lacătuşului mecanic. Dar res[ectivul cartea aia vroia s-o vândă neaparat.
    Acum însă cad pe gânduri…oare am eu faţă de lăcătuş mecanic?

  4. Vinzatorii de la Univ’ sint, in marea majoritate, niste snapani care nu au habar ce vind. Am vazut acolo carti de 2,5 lei vindute la preturi exorbitante{ de, snobismul e mare} dar am si cumparat carti foarte bune la pret de ziar.Cit despre Nemira, vezi ca exista posibilitatea sa iei cartile direct de la editura{ daca ai ceva timp}. Eu a trebuit sa comand cartile pentru ca programul meu este ceva mai lung decit al lor.

  5. silvana esti o fata frumoasa dar ai pre multe fuguri in cap

    • „figuri”, dar să zicem că-i ok – „u” e lângă „i”

      Nu te cunosc 😀 Pun pariu că nici tu. Cu alte cuvinte, știi prea puține despre mine, iar faza cu figurile, în cazul în care există, este doar o oglinjoară din întregul glob de discotecă. Adică doar o mică, mică parte din întregul Eu. Pe care, din nefericire, ai observat-o, dar văd că ai și amplificat-o. Dă-mi voie să cred că mă știu mai bine decât tine.
      Mersi pentru compliment, dar figurile puse după parcă îi anulează din savoare.

      Și totuși, cine ești…?

Lasă un răspuns

