haaaahahah!

Rezultatul a luni de zile când mă uitam la bancnotele de 1o lei și mă întrebam de ce oare nu seamănă între ele, dar nu încercam cu adevărat să găsesc un răspuns, ci o făceam doar de curiozitate, este următorul: În România există două tipuri de bancnote de 10 lei pe piață. Superb, nu-i așa? Îmi amintesc, acum ceva timp, cum o femeie a fost acuzată că ar fi folosit bani falși. Abominabila, îngrozitoarea, terifianta, tenebroasa ei faptă a intrat în ochii poliției, și cum se putea să nu o facă? După 10 litri de transpirație de la săraca femeie, care nu știa ce a făcut să merite asta, s-a aflat, de fapt, că sunt două matrițe diferite pentru bancnota de 10 lei. Poate și pentru altele, dar eu doar pe asta am observat-o.

Dacă ați văzut… una este puțin mai mică și mai deschisă la culoare, acel 10 mare din colț este mai galben și tipul foii este altul. Cum să faci o asemenea greșeală, mă întreb?? Ăștia sunt idioți???

Și ceva care nu are nicio legătură cu ce-i mai sus, o superbă veche melodie, cu un superb vechi videoclip, fără de care …

Un răspuns to “haaaahahah!”

  1. costel Says:

    Interesant videoclipul. Eu stiam altul, cu Tarja ceva mai tanara si tunsa scurt.
    Sfat: asculta Sirenia-Mind Maelstrom si Sirens of the seven seas.

Lasă un răspuns

